Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Vore kul att göra ett zine men trist att göra själv och jag har inget att skriva om.

Jag vill! Men som allt annat krävs det ju att man har (bra) idéer. 🙁

Postat

Jag vill! Men som allt annat krävs det ju att man har (bra) idéer. 🙁

Funderar på att börja skriva ner en massa skit som händer bara och klippa ihop det till nåt. Blir säkert skit men nånstans ska man ju börja. Kan skriva nån form av recension av Black Dice den 28:e tex. Och bara lite random funderingar.

Kopiera upp för 70 öre sidan på universitetet och skicka ut till folk som är fan av zines eller noise eller skrivmaskiner eller diy eller vad som helst på facebook typ. För ingen jävel kommer ju vilja läsa skiten frivilligt.

Postat

Försökte göra musik förut men gick åt helvete. Fan vad jag hatar när det inte går bra.

Det blir bättre med tiden, när man har en växande katalog imponerande skapelser att gotta sig åt.

Postat (redigerat)

Vissa säger din mamma, jag sätter på din mamma. Ghuhu 😛

Redigerat av Memphis
Postat

Killis, är du på att göra ett klipp och klista-zine om något riktigt smalt ämne som ingen av oss är så himla insatt i? Typ ungersk öl eller vinkelmuttrar.

Postat

Killis, är du på att göra ett klipp och klista-zine om något riktigt smalt ämne som ingen av oss är så himla insatt i? Typ ungersk öl eller vinkelmuttrar.

Läste det först som "vinkelmuttor". Men ja, göra saker är kul.

Postat (redigerat)

Läste det först som "vinkelmuttor". Men ja, göra saker är kul.

Det vore nåt. Lite för erotiskt för min smak kanske.

EDIT: Eller man kan ju göra det riktigt torrt och sterilt.

Redigerat av Dingbats
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.