Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Helvete oxå, den här julen kommer skita sig. 🙁 Önskar man hade en vanlig familj. 😏 Dåliga relationer med pappa, olika åsikter mellan oss bröder, om var och när vi ska fira julen, en av bröderna vill inte fira jul om pappa ska vara med osv osv osv. Känns som det är påväg att bli osams oss bröder emellan oxå. ffaaan, helvetes jävla skit.

Sorry att jag tar upp det men behöver få lite ur mig bara. 😏 Mår dåligt av skiten.

Redigerat av Memphis
Postat

Hämtade nyss mina kartongpaket från paketombudet.

Det blev rätt.

Men han brukar göra fel.

En kille skulle tippa några matcher på Oddset,

men då knappade han in en automatisk kupong -

lät maskinen ta ut resultaten utan att killen bett

om det. 😆

Så då slutade det med att killen därefter stod och

sa de resultat han tippat till ombudet. Men då tryckte

han fel. Killen tippade att Man Utd skulle förlora

med 3-1, men han tryckte in att de vann med 3-1.

De övriga fyra matcherna blev rätt. Killen märkte inget.

😳 Kön blev skitlång, det tog sån tid.

Sedan blev han tvungen att betala för bägge tipsen -

120 spänn istället för 60, vilket var helt fel.

😲

Postat

Sedan hade Posten lurats och skrivit att de förfrankerade kartongerna hade innermått 2.64 cm på höjden, men hur man än mäter så är inte ens yttermåttet på höjden 2.35 cm. Innemåttet är fan inte mer än 1.85 cm. Manuset gick in precis dock! 😆

Postat

Jag har beställt en till intern hårddisk, 500 gig. Kan man partitionera så att typ 150 gig är ext3 som jag typ "smälter ihop" med en partition som jag redan har på den gamla hårddisken, så att det blir som att den partitionen bara blir större? Resten formaterar jag som hfs+.

Postat

Det är det jag undrar, och ska man köra gas- eller lasersvets?

Mmm.

Lasersvets om det finns sån.

Definitivt den med turbo expander-funktion och blåljusutsug.

Postat (redigerat)

Jag har beställt en till intern hårddisk, 500 gig. Kan man partitionera så att typ 150 gig är ext3 som jag typ "smälter ihop" med en partition som jag redan har på den gamla hårddisken, så att det blir som att den partitionen bara blir större? Resten formaterar jag som hfs+.

Inte pysslat med det alls själv så jag vet inte hur det funkar riktigt, men läs på om JBOD.

Fast, egentligen kanske LVM funkar bättre.

Redigerat av Pico
Postat

kan inte sluta lyssna på rabieshundens remix av help i'm alive.

Ja, den e beroendeframkallande typ. 😄

Ungefär som den videon han gjorde idag. 😆

Postat

Inte pysslat med det alls själv så jag vet inte hur det funkar riktigt, men läs på om JBOD.

Fast, egentligen kanske LVM funkar bättre.

Inte HSIA eller MIDJ?

Tack, ska kolla.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.