Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nej, programmet går väldigt fort att jobba i, får bara lite defekter när jag renderar högupplösta bilder. Det innebär då alltså...ehh.. att jag kan göra vad? 😕

edit:

Aha, ok. xD

Fan vet jag... xD

Postat

... det konstiga är att när jag gick hemifrån igår em så fungerade den och jag stängde av den och drog ur sladden.

Idag fungerade den inte, 24 tim senare.

Postat

Memph, läs det här.

Kanske är mycket att ta in, men fanns lite intressant där. Visst var det SolidWorks du jobbade med?

Shit va sjukt! Hittade ju precis just den sidan! 😆 Sökte på SolidWorks forum. xD Jo, var en del att läsa. 😄

Postat

Shit va sjukt! Hittade ju precis just den sidan! 😆 Sökte på SolidWorks forum. xD Jo, var en del att läsa. 😄

Det som var viktigt där dock var att han använde sig av en extern renderare för att dra nytta av GPU.

Postat

Memphan, vad gör du med CAD? 🙂

(Min farsa är konstruktör och ritar med SolidWorks)

Postat

Det som var viktigt där dock var att han använde sig av en extern renderare för att dra nytta av GPU.

Ah, okej. Va nördigt. 😛

Postat (redigerat)

Memphan, vad gör du med CAD? 🙂

(Min farsa är konstruktör och ritar med SolidWorks)

Jasså sedär , slump! 🙂

Jo, jag läser till just maskinkonstruktör så. 😄

Tränar i SolidWorks på kvällarna för att bli grym på det tills jag kommer ut och börjar jobba.

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.