Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Deras senaste är också jävligt bra. Lyssnade sönder dom två skivorna för ett tag sen, men nu är dom nog återställda och lyssningsbara igen. Tack för påminnelsen.

Postat

HATAR ID3-taggar som är fel.

Word, irriterande när folk lägger spårnummer och artist i titeltaggen. Hallå, det finns fler fält.

Postat

Word, irriterande när folk lägger spårnummer och artist i titeltaggen. Hallå, det finns fler fält.

Ja, men värst tycker jag det är när det inte är någon låtordning. Det andra går ju ganska så smärtfritt att fixa (eftersom man har all information då), saknas spårnummer måste man ju komplettera.

Postat (redigerat)

Satte ihop ett soundtrack till kortfilmen nyss, jobbar asfort när jag har pressad deadline, 🤪 nån som har lust att ge lite feedback? 😕

Det jag funderar över är om det låter 80-tal eller inte.. 😕 för det vill jag inte., xD ska låta modernt. 😄

http://www.speedyshare.com/settings.php?id=808259469&idh=bd61171a1a4303de1785baa8b6a1d974

Grejen e att jag inte har sett filmen heller. 😕

Redigerat av Memphis
Postat

smaken sitter i hålen

Jarlsbergreklamen? Den är ganska lustig.

Norsk ost är nog bland de svagaste ostarna som finns - och så finns det typ 15 sorter i butikerna där alla är lika veka och smakar likadant.

"-Prøv denne osten, den er litt sterkere.

-Nej, den var väl samma ost igen va?

-Prøv denne..."

Och när norrmännen får smaka på lite svensk lagrad ost så brinner väl smaklökarna upp på dem.

Postat

Linus kan garanterat höra vilket program låten e gjord i iallfall. 😛

Ska jag analysera eller? 😛😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.