Dingbats Postat 1 november 2010 Postat 1 november 2010 Orkar inte titta, men om den är anti kapitalet blir jag glad.
Memphis Postat 1 november 2010 Postat 1 november 2010 (redigerat) Köpte ny tandborste häromdagen, fett skönt. Men så var den soft. 🙁 Inte alls skönt. Killis, du syfftar på att strånen på tandborsten mjuka? 😕 För det ska de vara. Berättade min tandläkare senast jag var där. Anledningen är att man annars med tiden trycker undan tandköttet så det dras upp längs med tänderna vilket varken ser- eller är bra. Jag har typ alltid kört med rätt styva strån och hon sade att det mitt tandkött åkt upp rätt mycket, vilket jag nu ser när jag tänker på det. Bara ett tips. 😑 Redigerat 1 november 2010 av Memphis
Overkill Postat 1 november 2010 Postat 1 november 2010 Var nyligen hos tandläkaren med och han sa ingenting om mitt tandkött då utan tvärtom sa han att jag hade riktigt bra tänder. Så då vill jag ju fortsätta med mitt vinnande koncept. Dessutom mycket skönare med mediumborste. 😑
Memphis Postat 1 november 2010 Postat 1 november 2010 (redigerat) Vad tror ni om legaliseringen av Marijuana i Kalifornien då? 😮 Jag tror som många andra att de kommer få positiva effekter, minskat våld framför allt, folk kan göra eget istället för att köpa av maffian som då kommer tappa sitt grepp. Den effekten ser man i Portugal som för cirka 10 år sedan avkriminaliserade narkotikan. Vissa trodde konsumtionen skulle öka men det gjorde den icket, faktiskt tvärtom, minskade en aning. Har förstått det som att även våldet minskade. Legalisering innebär även stora inkomster till landet, fler arbeten. Diskutera! dn portugal Redigerat 1 november 2010 av Memphis
Krokodil Postat 1 november 2010 Postat 1 november 2010 nej, den är emot copyright och annan immaterialrätt, men för kapitalism.
Memphis Postat 1 november 2010 Postat 1 november 2010 Skrev för första gången en insändare, blev förbannad över en artikel. Ska bli intressant och se om den publiceras.
Memphis Postat 1 november 2010 Postat 1 november 2010 Nu ska jag komponera några soundtracks, fick ett litet beställningsjobb till en kortfilm om viltolyckor/efterspaning som kanske kommer skickas ut till trafikskolor, jägarförbund, polisstationer osv. 😮
debatt Postat 1 november 2010 Postat 1 november 2010 Var nyligen hos tandläkaren med och han sa ingenting om mitt tandkött då utan tvärtom sa han att jag hade riktigt bra tänder. Så då vill jag ju fortsätta med mitt vinnande koncept. Dessutom mycket skönare med mediumborste. 😑 Min fåssa körde med stålborste på tänderna och salt - helt seriöst! Fast... han tappade ju dem när han var 40. Kan ha berott på det...
debatt Postat 1 november 2010 Postat 1 november 2010 #2 är ju inte direkt något som man "gör"... om man inte är lite konstig då 😛 Annars bara hänga på stan med nån kompis å inte göra något är ju skönt om de är bra väder Jo, att bara sitta och glo är ju en sysselsättning percis som allt annat. Att jag inte gjort det kan bero på att jag inte haft kompisar som gjort så heller. Utan hela tiden måste ha ett mål och syfte med varje steg och andetag, enligt kalender. Önskar ibland jag kunde koppla av och göra såna meningslösa grejer också.
debatt Postat 1 november 2010 Postat 1 november 2010 Man kan hugga med stålborsten för att ta bort tandsten - det är faktiskt rätt bra. Min tandläkare säger att man ska borsta MINST lika mycket på tandköttet som på tänderna! Min förra tandläkare sa att man ALDRIG ska komma åt tandköttet. Det är förvirrande!
debatt Postat 1 november 2010 Postat 1 november 2010 1 Baltimore Towers Eanjou 445 $34.85M 3051.00 2 Georgia Overkillers overkill 913 $36.52M 2867.00 3 VancouverDebates VancouverCanucks 1335 $37.21M 2753.00 4 Amazing Whitehorse fidden 2882 $32.44M 2398.00 5 therocker s(AINT) therocker 3997 $28.35M 2139.00 6 Slejman Slejman 4186 $30.68M 2083.00 7 aROCKER FIRESTICKS aROCKER 4849 $31.89M 1857.00 😑
Memphis Postat 1 november 2010 Postat 1 november 2010 Önskar ibland jag kunde koppla av och göra såna meningslösa grejer också. Så vad påstår du att all tid i längsta är då? 😆
Recommended Posts