debatt Postat 29 oktober 2010 Postat 29 oktober 2010 Bra fäjsbok är ointressant. Faktiskt. Ser "Identity" på SVT1.
Fidden Postat 29 oktober 2010 Postat 29 oktober 2010 hemma igen. Gillar kommentaren på språktestsrättningen. Språktestsansvarig: "Sååå.. vad är då ett klavertramp?" Kollega: "DETTA är ett klavertramp" xD För övrigt satt jag och dissade typ allt jag hörde, eftersom dagen var full av galenheter som typ att "det heter si och så för att det finns en regel som säger det och det spelar ingen roll hur man säger i talspråk, för det som betyder något är skriftspråk"-nosens.
Memphis Postat 29 oktober 2010 Postat 29 oktober 2010 Hemma igen. Var väl på det stora hela trevligt. Var väldigt mycket folk. Satt först och pratade med en tjej ganska länge, trevlig och lättsam. Sedan gick jag ut till köket och pratade me min vän som fyllde år. Men kände ändå att det inte riktigt var mitt slags folk där och blev obekväm efter ett tag, och det var så trångt. Så jag sade att jag var tvungen att kila och så drog jag. :ppPPpPPPp Hon ska tydligen åka till Paris en månad nu på Måndag me två kompisar, liksom bara en chill-resa sådär huxflux. Vill oxå. Åt Fransk löksoppa, gott. ☺️
Fidden Postat 29 oktober 2010 Postat 29 oktober 2010 förresten har jag tydligen fått ett ansvarsområde. ska vara administratör av företagets hemsida. fick reda på det under en powerpointpresentation av nya hemsidan. "Administratör: FJ" stod det i presentationen. Jaha, tänkte jag. Kul att jag blivit informerad. Bra kommunikation liksom xD För övrigt hade vi temadag om kommunikation.
Memphis Postat 29 oktober 2010 Postat 29 oktober 2010 förresten har jag tydligen fått ett ansvarsområde. ska vara administratör av företagets hemsida. fick reda på det under en powerpointpresentation av nya hemsidan. "Administratör: FJ" stod det i presentationen. Jaha, tänkte jag. Kul att jag blivit informerad. Bra kommunikation liksom xD xD
Pazo Postat 30 oktober 2010 Trådstartare Postat 30 oktober 2010 VAFAN GÖR NI!!?!?!?!? ÄR DU SÄKER PÅ ATT DET ÄR DU FIDDEN!?!? F F S NU SKA VI LAGA POMMES OCH KÖTT
Fidden Postat 30 oktober 2010 Postat 30 oktober 2010 ÄR DU SÄKER PÅ ATT DET ÄR DU FIDDEN!?!? F F S Det faktum att jag är den enda FJ, och att hon sa "och den som kommer administrera detta är Fredrik J" gör mig tämligen säker 😛
debatt Postat 30 oktober 2010 Postat 30 oktober 2010 VA GÖ NI? Jag såg på Diggamig med Jessica Andersson bland andra och sedan på Skavlan där Felix Herngren gjorde bort sig gång på gång och sedan thrillern Identity med John Cusack, som faktiskt påminde om nån... mig. HAHA. Identity var rätt ok. Men den var konstig ibland. Det var en pojke som förutsåg saker och som var skyldig till alla morden. Men när han satt i förhör och pratade med åklagare och läkare så såg han sig i spegeln och såg en av dem han mördat. Udda. Jag gillade inte att man inte fick veta något motiv till morden. Sånt drar alltid ned mitt betyg. De hade använt stilgrepp från första Psycho-filmen: den skyldiga åker i baksätet i bilen och ser illmarig ut samt att de svänger in till ett motell med en sån där skylt. 3 av 5.
Krokodil Postat 30 oktober 2010 Postat 30 oktober 2010 Henrik Grunds stora kuk sjukt upphetsande när du säger mitt namn sådär
Dingbats Postat 30 oktober 2010 Postat 30 oktober 2010 Identity var rätt ok. Men den var konstig ibland. Det var en pojke som förutsåg saker och som var skyldig till alla morden. Men när han satt i förhör och pratade med åklagare och läkare så såg han sig i spegeln och såg en av dem han mördat. Udda. Jag gillade inte att man inte fick veta något motiv till morden. Sånt drar alltid ned mitt betyg. De hade använt stilgrepp från första Psycho-filmen: den skyldiga åker i baksätet i bilen och ser illmarig ut samt att de svänger in till ett motell med en sån där skylt. 3 av 5. Det var generöst. Jag skulle säga en tvåa.
Memphis Postat 30 oktober 2010 Postat 30 oktober 2010 (redigerat) Mäh! http://www.dn.se/nyheter/sverige/gripande-efter-bombhot-i-goteborg-1.1199360 Då har terrorismen kommit till Gbg. 🙁 Jag hade tänkte att gå ut o ta en öl me vänner ikväll, men känns plötsligt inte lika tryggt att göra det. 😕 helvete, vad e det för fel på världen. 😏 Redigerat 30 oktober 2010 av Memphis
Memphis Postat 30 oktober 2010 Postat 30 oktober 2010 Ska iallafall iväg strax och åka skridskor. Ska bli sjukt kul. ☺️ Har inte stått på skridskor på 4,5 år. 🤪 xD
debatt Postat 30 oktober 2010 Postat 30 oktober 2010 1 Baltimore Towers Eanjou 327 $34.87M 2805.00 2 Georgia Overkillers overkill 832 $36.21M 2609.00 3 VancouverDebates VancouverCanucks 2083 $36.62M 2304.00 4 Amazing Whitehorse fidden 3481 $32.25M 2024.00 5 Slejman Slejman 3883 $31.14M 1928.00 6 aROCKER FIRESTICKS aROCKER 4106 $32.35M 1855.00 7 therocker s(AINT) therocker 4377 $28.47M 1806.00 e denna uppdaterad ok?
debatt Postat 30 oktober 2010 Postat 30 oktober 2010 Overkill - stämmer tabellen? När jag kollade in Ovechkins poäng denna säsong hittills så stod det 0. Weird!
Recommended Posts