Memphis Postat 3 oktober 2010 Postat 3 oktober 2010 Hej! Vi hade spelning, jävla massa trubbel i början. Blev bra sen dock. Sen kom en av reccarna från min faddergrupp och var på som fan, slutade med att hon höll min hand och verkligen ville. När vi var och käka sa hon typ "jag är inte här för att äta". Fan vad jobbigt det blev ändå. Vill ju ingenting men hur fan hanterar man det liksom. blöäää 🤪
Memphis Postat 3 oktober 2010 Postat 3 oktober 2010 (redigerat) Vart åkte ni med tåg? 😲😕 ehh... menade ju spårvagnsstationen, alltså drottningtorget. Såatte. Redigerat 3 oktober 2010 av Memphis
Pazo Postat 3 oktober 2010 Trådstartare Postat 3 oktober 2010 vilket som. jag kör reaper, men det finns samma val i exempelvis logic och ableton live. Finns de två alternativ i ableton? 😲
Overkill Postat 3 oktober 2010 Postat 3 oktober 2010 har overkill nuppat? 😕 nej! och jag vill ju inte heller 🙁
Micke H Postat 3 oktober 2010 Postat 3 oktober 2010 Kanske därför jag vart så nuppgalen på senaste tiden, jag har tagit över det från dig. För att citera en svensk film - jag skulle nuppa en daggmask om den hade bröst. 🥰
Micke H Postat 3 oktober 2010 Postat 3 oktober 2010 På måndag ska jag skänka min flickvän min MacBook btw. Har äntligen fått ordning på den och installerat ny hårddisk i den. 500 GB blev det, dubbelt så mycket som det var från början.
Dingbats Postat 3 oktober 2010 Postat 3 oktober 2010 nej! och jag vill ju inte heller 🙁 Förinte egentligen?
Overkill Postat 3 oktober 2010 Postat 3 oktober 2010 Förinte egentligen? vill inte ha one-night stand, vill inte ha flickvän. Inte så mycket kvar då.
Fidden Postat 3 oktober 2010 Postat 3 oktober 2010 Jag har varit med om detta en gång, hörde till och med fanfaren i bakgrunden xD
Memphis Postat 3 oktober 2010 Postat 3 oktober 2010 😆 Det roliga är att jag såg just det avsnittet igår! xD Och tänkte på det när ni skrev KK. 😛
debatt Postat 3 oktober 2010 Postat 3 oktober 2010 vad spelar du in på? en bandspelare? Nä, inte nödvändigtvis. Jag klickar på Cubase eller kanske ProTools röda runda symbol. 🙂
debatt Postat 3 oktober 2010 Postat 3 oktober 2010 vill inte ha one-night stand, vill inte ha flickvän. Inte så mycket kvar då. Nej, jag minns din frustration och lättnad vid en berättelse en gång. Det sätter sina spår. Det är ingen idé du säger emot.
slejnard Postat 3 oktober 2010 Postat 3 oktober 2010 korvstroganoff intagen å en fet kronansnus under läppen 😑
Fidden Postat 3 oktober 2010 Postat 3 oktober 2010 Så... nu är jag klar med inspelningen. Nån vidare mixning orkar jag inte med xD Your browser does not support the HTML5 audio tag
slejnard Postat 3 oktober 2010 Postat 3 oktober 2010 (redigerat) Soft låt Fiddenowich! Gillar dina larmgitarrer å basen gick ju som sn stöttepelare genom hela låten 😄 edit: skrev lamgitarrer först 😛 Redigerat 3 oktober 2010 av slejnard
Recommended Posts