Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nu ska jag se på tv om det funkar att se på tv utan tv fast med tv i form av en tv-bild på en apparat som inte är en tv men som skulle kunna vara en tv om man byggde ut den eller om man använda den på det sättet vilket många börjat göra, som tv alltså utan att det är en tv.

Postat

Det är en som ska dumpa henne.

Och det tycker du är bra?

Varför?

För att hon är ett jävla kontrollfreak som whinar loss totalt om varenda småsak och kräver att han ska planera vartenda steg han ska ta en månad framöver och lämna över i ett laminerat anteckningshäfte för godkännande typ. Och han från en familj utan inköpslista och framförhållning tre och en halv minut. Passar inte alls.

Postat

För att hon är ett jävla kontrollfreak som whinar loss totalt om varenda småsak och kräver att han ska planera vartenda steg han ska ta en månad framöver och lämna över i ett laminerat anteckningshäfte för godkännande typ. Och han från en familj utan inköpslista och framförhållning tre och en halv minut. Passar inte alls.

HAHA!! Jaja, ursäkta, nu kommer jag ihåg... du nämnde det om whinandet för minsta småsak.

Säg det till en terapeut och han/hon skulle säga att systern lider av ett trauma, möjligen med

inslag av övergrepp men inte alls säkert och en stor portion osäkerhet och dålig självkänsla.

Men nu ska jag...

se på tv utan tv. För den webbsänds bara i bästa fall.

Idag fick jag veta att min granne saknar tv. Det var en överraskning.

😲😆😮☺️😕

pasta, tomat, gurka, mjölk, vatten//:debatt

Postat

rödvinsgrogg

Till exempel:

10 cl rödvin (Bourgogne eller Bordeaux)

5 cl svartvinbärssaft (ej koncentrat)

4 cl tonic

Häll upp rödvinet och saften i en shaker med is, och skaka om. Häll upp i ett kylt cocktailglas. Tillsätt tonic och garnera med ett basilika- eller mintblad.

Passar bra som välkomstdrink eller till älggryta.

Postat

HAHA!! Jaja, ursäkta, nu kommer jag ihåg... du nämnde det om whinandet för minsta småsak.

Säg det till en terapeut och han/hon skulle säga att systern lider av ett trauma, möjligen med

inslag av övergrepp men inte alls säkert och en stor portion osäkerhet och dålig självkänsla.

Men nu ska jag...

se på tv utan tv. För den webbsänds bara i bästa fall.

Idag fick jag veta att min granne saknar tv. Det var en överraskning.

😲😆😮☺️😕

pasta, tomat, gurka, mjölk, vatten//:debatt

Postat (redigerat)

Galenskaparna e sååååå 90-tal. 😛

Nämen, har aldrig gillat dom bara. 😑

Redigerat av Memphis
Postat

O, the cause of gauze!

The Manuels have fondled many memories from my lap,

though each memory has its own lap,

and swimmers swim laps.

Even swimmers have laps, however,

and while in that condition,

many require a delicate gauze.

I desire only this in my decrepitude,

that I will have one more opportunity

to serve as a gauze to my fellow man,

and that in that state of gauze,

I can somehow disturb the world less often

with my prickly fingers.

Postat

Vad är helva?

det undrade jag också, därav köpet. Det visade sig vara nån slags sötsak gjord av tahini (dvs sesampasta). Mumsigt.

Postat

Galenskaparna e sååååå 90-tal. 😛

Nämen, har aldrig gillat dom bara. 😑

hehe, skumt... jag tyckte den första meningen var något positivt, och så var det inte det ;PpPPpppPpPPpppp

Postat

hehe, skumt... jag tyckte den första meningen var något positivt, och så var det inte det ;PpPPpppPpPPpppp

xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.