Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Kom på den geniala idén att försova mig med flit för att ha en ursäkt att gå på samma gruppövning som söt tjej. Stalkernivåmätaren går upp på gult.

Postat

Hmm, tydligen filmade så många som tre människor spelningen i måndags. Om jag får allt material kan jag göra en rätt cool video av det.

Postat

Kom på den geniala idén att försova mig med flit för att ha en ursäkt att gå på samma gruppövning som söt tjej. Stalkernivåmätaren går upp på gult.

Gör det!!

Postat

Gör det!!

Det har jag redan gjort! Bara att pallra sig dit också. Försvåras lite av att resten av min grupp på en annan kurs är där och kommer vilja prata med mig om vårat arbete. Men jag ser det som en utmaning!

404721-boss_crocomire_sm_super.jpg

Postat (redigerat)

lyssnar på ac för första gången på länge / läser flashback / är bajsnödig / lever på hoppet

EDIT: Klockren beskrivning faktiskt.

DU DÅ?

Redigerat av Dingbats
Postat

Innan Nyår får du pussa söt tjej på kinden.

🙂

Postat

Gav den nya havremusten från Gyllhammar en ny chans. Blev riktigt positivt överraskad!

Det står numera på paketet "nu utan mjölk", varför jag bara blandat pulvret med vatten,

men då tyckt att den inte alls blev lika god som förut. Rätt vedervärdig faktiskt. Som

torr jäst. Hade också ett minne av att man då skulle blanda med hälften vatten och

hälften mjölk.

Nu läste jag det finstilta på den nya havremusten som alltså har "nu utan mjölk" på

paketet med tydlig text på framsidan. Man ska ju BARA använda mjölk till pulvret!!! 😮

Vad vilseledande!! 😄😛 De menar att PULVRET inte innehåller mjölk! Än sen?

Det lär ju inte hjälpa en mjölkallergiker, eftersom det måste blandas med 100% mjölk

för att smaka bäst.

Vad god!

☺️

Postat

Idag fick jag mitt paket med paket, fast paketen kunde inte delas ut i min brevlåda just för att de var paket och inte brev även om paketen var vikta så att de vid en första betraktelse ser ut som brev och inte paket.

😳

Postat

Idag ska jag försöka lägga mig strax före midnatt.

I en hel vecka har jag lagt mig vid 4-tiden på morgonen.

Det orkar jag inte i längden.

😑

Postat

Det regnar här, men jag måste skriva brevet, sedan gå till Posten och sedan till paketombudet.

Känns som om klockan är 5.34... men den är ju 13.25.

Och vinklar jag persiennerna nu så blir det mörkare än om jag låter dem vara.

Nu har ju alla lampor dem att skina mot nämligen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.