Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Funderar på att skicka 30 femtioöringar till Nya Zeeland. Eller om det är en bättre idé att sprida dem jämnt över världen?

Postat

Funderar på att skicka 30 femtioöringar till Nya Zeeland. Eller om det är en bättre idé att sprida dem jämnt över världen?

Skicka dem till Lesotho.

Postat

Vi köpte den här idag:

Akai-LPK25.jpg

Askul! Så vi har suttit hela eftermiddagen/kvällen och pillat inför på onsdag då vi ska köra vårt liveset, men den här gången en timma typ istället för en kvart som innan. Blir inget trummande den här gången, utan istället så ska jag sköta alla effekter med hjälp av midikeyboarden vi köpte idag samt Korg Nanokontrol. Kul är det iaf. Och bra blir det! Spelade in lite rap med ricardos syrra idag också.

Postat

Spännande idé. Varför?

Spännande land helt enkelt. Eller mikrostat om man så vill.
Postat

Spännande land helt enkelt. Eller mikrostat om man så vill.

Mikro och mikro. 2 miljoner människor och större yta än Borås.

Tanken med Nya Zeeland är att det är så långt bort man kommer. Men jag är öppen för förslag.

Postat (redigerat)

MEN FÖR HELVETE SLUTA WHINA

jag skulle aldrig kunna bli tillsammans med min syrra ens om man bortser från släktskapet. Aldrig att jag blir tillsammans med nån som börjar gråta så fort minsta lilla motgång uppenbarar sig och inte tål två och en halv millimeter stress.

EDIT: Alltså seriöst. Bölar som om hela familjen dött i mordbrand och hon blivit våldtagen och landsförvisad. Slår vad om att det är för att en inlämning har blivit flyttad till samma dag som ett prov eller nåt annat aslarvigt.

Redigerat av Dingbats
Postat

Herrejävlar, istället för att skrota min bil (och då får man typ en tusing eller nått för den) så tipsade en kompis mig att lägga upp den på blocket som reservdelsbil.

Satte priset till 3000kr och inom en timma så har 3 pers hört av sig! 🤪

Postat (redigerat)

Fidden, vill du lägga lite gitarr på lite breakbeat/jungle pop?

Här är ett frö med samplad gitarr...

EDIT: Flyttade filen.

Redigerat av Linus
Postat

Jag har också tenta imorgon!

Lycka till bägge två ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.