Emulator Postat 25 oktober 2010 Postat 25 oktober 2010 Tjo! Dragit frukost, nu iväg till jobbet. Hur funka the mic?
Pazo Postat 25 oktober 2010 Trådstartare Postat 25 oktober 2010 Tjo! Dragit frukost, nu iväg till jobbet. Hur funka the mic? Funka asbra! Skön stereobredd i den också! 😄
drloop (oregistrerad) Postat 25 oktober 2010 Postat 25 oktober 2010 Sen finns ju dom som har en egenhet att avsluta alla sina meningar med "men ändå." "Men ändå" är ett av min 8 årings favvisuttryck.
Overkill Postat 25 oktober 2010 Postat 25 oktober 2010 Har du barn asså Nä, men en åttaåring. Vad tror du 😛
debatt Postat 25 oktober 2010 Postat 25 oktober 2010 snart finns jag inte längre Det gick åt helvete med bruttan?
debatt Postat 25 oktober 2010 Postat 25 oktober 2010 Jomensåatte... Idag fick jag klarhet i hantverksupplägget! Min anmälan hade kommit bort, men ändå inte... dvs. den hade gått med fax/mail/brev till en Fastighetsskötselfirma. Men jag fick reda på av dem idag att de bara har hand om spisar, kyl/frys o sånt. Så de har suttit på de andra tre ärenden också (kran/toa/vattenläcka) utan att göra något åt dem. De skyller på att förvaltningen ska ha skickat vidare de ärendena till en annan Fastighetsskötseln. Spisnissarna "kommer när de kommer". Och den andra vet jag inte alls när. Spisnissarna sa att de ringer innan, men att det är bra om jag är i närheten då. - Visst, det blir nog bra med det, sa jag idag skrattande och la på sedan. Minns förra gången, då ringde de och var utanför porten och undrade om jag kunde komma. Jajamen, ska bara plocka ihop en sak här och bege mig hem då, sa jag. Vilket jag gjorde - för inte fan var jag i stadsdelen precis. När jag tre timmar senare dök upp vid porten, så hade de åkt. "Konstigt". 😆
debatt Postat 25 oktober 2010 Postat 25 oktober 2010 Nu fick jag rattarna. Vad fasta och fina de var...
debatt Postat 25 oktober 2010 Postat 25 oktober 2010 De hade f.ö. tappat bort mitt telefonnummer. Så de kom bara på chans. Förvånad?
debatt Postat 25 oktober 2010 Postat 25 oktober 2010 Minns förra gången, då ringde de och var utanför porten och undrade om jag kunde komma. Jajamen, ska bara plocka ihop en sak här och bege mig hem då, sa jag. Vilket jag gjorde - för inte fan var jag i stadsdelen precis. När jag tre timmar senare dök upp vid porten, så hade de åkt. "Konstigt". 😄😆
Dingbats Postat 25 oktober 2010 Postat 25 oktober 2010 Det gick åt helvete med bruttan? Nej, det var bara en allmän iakttagelse ur ett kosmiskt perspektiv.
Dingbats Postat 25 oktober 2010 Postat 25 oktober 2010 Tror inte att jalapeño är bra för matsmältningen vid närmare eftertanke.
Dingbats Postat 25 oktober 2010 Postat 25 oktober 2010 Ja nej det är lugnt. Eller lugnt och lugnt, eller ja, lugnt är väl just vad det är, lite för lugnt. Prutt kom det där.
debatt Postat 25 oktober 2010 Postat 25 oktober 2010 Nu ska jag göra en del grejer. Chalmers har inte ringt och sökt mig idag igen i alla fall. Mitt EyeQ-medel är snart slut. Det är fruset inomhus. Mina spisvred fungerar bäst åt fel håll. Frågan är om jag ska ta på mig kontaktlinserna. Varför är min ampellilja så enorm?
debatt Postat 25 oktober 2010 Postat 25 oktober 2010 Prutt kom det där. Nu sket röven, som en del säger något vulgärt.
debatt Postat 25 oktober 2010 Postat 25 oktober 2010 Ska nog peta med lite bookletdesign och förfasas ett tag över det med pitchförändringen hos analogportor som togs upp i en annan tråd av bland andra Mr. Dingbats, samt göra lite röstträning innan jag beger mig en stund.
debatt Postat 25 oktober 2010 Postat 25 oktober 2010 ska du inte krama någon? jag är väl ingen orm...
Recommended Posts