Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Fick mejl från codemasters:

Congratulations!

You have successfully created and activated your The Lord of the Rings Online (LOTRO) account.

Your account name is: sebbinator

😳

Postat (redigerat)

Såg nyss på ett intressant Tv-program som hette Den omöjliga matten. Handlade om en matematiker från Oxford som på olika sätt visade en känd komiker,

det verkligen intressanta med matematiken, såsom att universum skulle kunna vara 4-dimensionellt,

att vibrationers mönster är identiskt med primtalens mönster, osv.

Klart sevärt! Rätt roligt också. ☺️

Finns på SvtPlay fram till Onsdag.

http://svtplay.se/v/2201604/den_omojliga_matten

Redigerat av Memphis
Postat

Var dom urläckra?

FNISS GHUHUHU

☺️

😆 :lol: 😆

haha. 😛 Grahn e roliii!! 😄

GHUUHU *FNISS* xD 🥰☺️

Postat

Jag vill bli sjukt jävla full! Nån gång när jag är ensam hemma ska jag köpa en flaska vin och dricka upp helt själv och se vad som händer.

Postat

Jag vill bli sjukt jävla full! Nån gång när jag är ensam hemma ska jag köpa en flaska vin och dricka upp helt själv och se vad som händer.

Men vin är ju inte så gott. Om målet är att bli full borde du istället dricka (enkla) drinkar eller groggar. Går myyycket lättare.

Postat (redigerat)

Men vin är ju inte så gott. Om målet är att bli full borde du istället dricka (enkla) drinkar eller groggar. Går myyycket lättare.

Tycker visst vin är rätt gott. Sötsliskiga grejer är rätt äckligt.

EDIT: Dessutom billigare än att köpa massa drinkar.

Redigerat av Dingbats
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.