Overkill Postat 23 oktober 2010 Postat 23 oktober 2010 Fick mejl från codemasters: Congratulations! You have successfully created and activated your The Lord of the Rings Online (LOTRO) account. Your account name is: sebbinator 😳
Memphis Postat 23 oktober 2010 Postat 23 oktober 2010 (redigerat) Såg nyss på ett intressant Tv-program som hette Den omöjliga matten. Handlade om en matematiker från Oxford som på olika sätt visade en känd komiker, det verkligen intressanta med matematiken, såsom att universum skulle kunna vara 4-dimensionellt, att vibrationers mönster är identiskt med primtalens mönster, osv. Klart sevärt! Rätt roligt också. ☺️ Finns på SvtPlay fram till Onsdag. http://svtplay.se/v/2201604/den_omojliga_matten Redigerat 23 oktober 2010 av Memphis
Neosus Postat 23 oktober 2010 Postat 23 oktober 2010 Mina klockor kom idag!! 😄 :D Asfina. 🥰 :wub: Var dom urläckra? FNISS GHUHUHU ☺️
Memphis Postat 23 oktober 2010 Postat 23 oktober 2010 Var dom urläckra? FNISS GHUHUHU ☺️ 😆 :lol: 😆 haha. 😛 Grahn e roliii!! 😄 GHUUHU *FNISS* xD 🥰☺️
Memphis Postat 23 oktober 2010 Postat 23 oktober 2010 snart blire kebab i pitabröd här när en polare kommer över. Ska bli fett gott.
Dingbats Postat 23 oktober 2010 Postat 23 oktober 2010 Jag vill bli sjukt jävla full! Nån gång när jag är ensam hemma ska jag köpa en flaska vin och dricka upp helt själv och se vad som händer.
Dingbats Postat 23 oktober 2010 Postat 23 oktober 2010 i want you to be my pleasure friend i wanna know what it's like to be with you
Overkill Postat 23 oktober 2010 Postat 23 oktober 2010 Jag vill bli sjukt jävla full! Nån gång när jag är ensam hemma ska jag köpa en flaska vin och dricka upp helt själv och se vad som händer. Men vin är ju inte så gott. Om målet är att bli full borde du istället dricka (enkla) drinkar eller groggar. Går myyycket lättare.
Dingbats Postat 23 oktober 2010 Postat 23 oktober 2010 (redigerat) Men vin är ju inte så gott. Om målet är att bli full borde du istället dricka (enkla) drinkar eller groggar. Går myyycket lättare. Tycker visst vin är rätt gott. Sötsliskiga grejer är rätt äckligt. EDIT: Dessutom billigare än att köpa massa drinkar. Redigerat 23 oktober 2010 av Dingbats
Recommended Posts