Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

" varför ger man tropiska orkaner kvinnonamn? det är för att de är vilda & våta när dom kommer & när de försvinner tar de med sej huset& bilen "

/ någons ansiktsboksstatus 😄😮😛

😆 :lol:

Postat

Har dom fixat vad det nu var dom skulle fixa?

Ja, delvis. Fast de talade inte om hur den fungerar plus att de rev ned en grej i köket så jag måste tapetsera om.

Dessutom kommer de nån dag mer, den 21-23 dec mellan 8-21, men de kunde inte säga när för att kalibrera den och det

måste de enligt Lagen få göra, annars får de en prick. Men då är jag ju inte hemma.

Postat (redigerat)

Hej på er. In och gör forumquizzet med er: https://www.studio.se/index.php?showtopic=81943

Haha, va skönt Quizz! 😛 Jag blev:

Claesav-393.jpg

Du är Claes! Pryldjungeln är lätt att gå vilse i men du har kartan! Efter sjuttontusen inlägg på sveriges största musikforum har ditt engagemang för nybörjares första ljudkortsköp fortfarande inte sinat. Du har ett öppet sinne och testar gärna olika fabrikat - AKG, Melodyne, ADAM, Manley... men smakar det så kostar det.. 😎

hehe. 😄

Redigerat av Memphis
Postat

Bra quizz lax.

Tror den sista kan vara det "allmänna" forumtrollet hr Dingbats. Ingen nämnd, ingen glömd - just someone.

Det var det inte!

Postat

Hoppas ni kollar på vetenskapens värld nu på tvåan. Många frågor/teorier som får svar där. Eller i alla fall ett intressant ämne. Man ser en tydlig återkoppling. Matte + biologi hör ihop/samverkar. Inget nytt under solen dock , bara bättre bevis för att våga se det stora i det lilla och vice versa.

Postat

Jag blev nattvaktaren. Kunde man inte bli dingbats eller debatt?

Som sagt, nån kreativ jävel borde göra ett längsta-quiz.

Fast då lär väl alla bara bli sig själva.

Postat

Jag dricker julmust. Tre dagar till jul....----undras om man klarar fastan med julmust och vatten + virre 😊...... Mnaaaa nån smörgås (leksandsknäcke) bör vi få unna oss innan dess.

Glömm inte glöggen. Tar man sen med russin och mandel så är kostcirkeln komplett.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.