Pazo Postat 1 oktober 2010 Postat 1 oktober 2010 Asså tjena! Inte bakis alls imorse! Säger det! Fyllekäk asså! 😄
slejnard Postat 1 oktober 2010 Postat 1 oktober 2010 ☺️ Frost varje morgon denna vecka så det får bli knata igen..
Micke H Postat 1 oktober 2010 Postat 1 oktober 2010 Lyckad kväll igår. Installerade ny hårddisk i bärbara (gamla var paj) och installerade allt utan problem. Pernilla lär bli glad, för jag hade tänkt skänka den till henne. 🥰 Dessutom fick jag Airport Express (trådlösa routern) att fungera utan problem på alla enheter hemma. Telefon som PS3 som dator som bärbar dator. Och dessutom hade special super deluxe edition av Opeths nya DVD kommit. I vinyl, DVD och med 20 sidor booklet. DVD:n var verkligen sjukt bra, och det var kul att se bilder från Circus när dom spelade där, för där var jag och Pernilla och såg dom. Dom tyckte tydligen att det giget var deras sämsta. 😛 Jag märkte typ två missar kvällen igenom, och när man spelar i tre timmar är det rätt imponerande.
debatt Postat 1 oktober 2010 Postat 1 oktober 2010 Asså tjena! Inte bakis alls imorse! Säger det! Fyllekäk asså! 😄 Vardagssupa?
debatt Postat 1 oktober 2010 Postat 1 oktober 2010 ☺️ Frost varje morgon denna vecka så det får bli knata igen.. Men den går mitt i natten va?! Hur tidigt går du upp?
debatt Postat 1 oktober 2010 Postat 1 oktober 2010 Lyckad kväll igår. Installerade ny hårddisk i bärbara (gamla var paj) och installerade allt utan problem. Pernilla lär bli glad, för jag hade tänkt skänka den till henne. 🥰 Dessutom fick jag Airport Express (trådlösa routern) att fungera utan problem på alla enheter hemma. Telefon som PS3 som dator som bärbar dator. Och dessutom hade special super deluxe edition av Opeths nya DVD kommit. I vinyl, DVD och med 20 sidor booklet. DVD:n var verkligen sjukt bra, och det var kul att se bilder från Circus när dom spelade där, för där var jag och Pernilla och såg dom. Dom tyckte tydligen att det giget var deras sämsta. 😛 Jag märkte typ två missar kvällen igenom, och när man spelar i tre timmar är det rätt imponerande. Nice all around! Konsert-dvd från där man var. Bra, då slipper man filma själv.
debatt Postat 1 oktober 2010 Postat 1 oktober 2010 Vad pysslar Fredrik Virtanen med egentligen? Idag hävdade han i SVT att avundsjuka och missunsamhet inte är samma sak alls. 😆
debatt Postat 1 oktober 2010 Postat 1 oktober 2010 Aftonbladet har jag köpt en enda gång i hela mitt liv. Jag skäms fortfarande.
Overkill Postat 1 oktober 2010 Postat 1 oktober 2010 http://www.newsmill.se/artikel/2010/09/29/hatiska-l-gner-sprids-mot-vackra-och-demokratiska-nordkorea
Micke H Postat 1 oktober 2010 Postat 1 oktober 2010 Jag har lärt mig ett nytt ord idag: store procedure.
Recommended Posts