Anjou Postat 11 oktober 2010 Postat 11 oktober 2010 Absolut! Tanken var att lägga upp videoklipp från kvällen, men då det är många här på forumet som inte är myndiga så gör vi bäst i att strunta i den saken.... Tack Cborg och Nixpix för en trevlig kväll 😉
therocker Postat 11 oktober 2010 Postat 11 oktober 2010 Absolut! Tanken var att lägga upp videoklipp från kvällen, men då det är många här på forumet som inte är myndiga så gör vi bäst i att strunta i den saken.... Tack Cborg och Nixpix för en trevlig kväll 😉 Äh, det är väl bara att göra en ålderskontroll som alla andra internetsidor med tvivelaktigt innehåll: "Du får endast klicka på denna länk om du är 18 år eller äldre". Då är det inga minderåriga som tittar på filmen! 😳
cborg Postat 11 oktober 2010 Postat 11 oktober 2010 O jag får oxå tacka för en supertrevlig kväll!! (tror jag är skyldig någon nån slags låda eller så ....... ) Kom till jobbet idag efter ha varit bortrest sen i fredags. Och efter ett tag med en glad och förvånad min ser jag helt plötsligt på skrivbordet: "Ah! Min IRL-tandborste!" Varpå mina kollegor skakar på huvudet medan jag glatt fortsätter jobba! haha.
nixpix2 Postat 28 oktober 2010 Trådstartare Postat 28 oktober 2010 Haha! Så du fick med dig en hem i alla fall. Det var inte dåligt! Vi får ta och göra om det, helt klart. Tack för sällskapet och besöket i studion!
cborg Postat 28 oktober 2010 Postat 28 oktober 2010 Absolut. Jag kanske ska bjuda in till jam-session nån dag ...före ... 🙂
Anjou Postat 28 oktober 2010 Postat 28 oktober 2010 Hehe, ja det var lite dimmig stämning mot slutet....
Fatalinsomnia Postat 26 december 2010 Postat 26 december 2010 Helt rätt håll! Nästa gång blir det Malmö - Hasch & Falafel! RÖJ!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.