Twilight_Zound Postat 26 februari 2004 Postat 26 februari 2004 Det debatteras hit och dit om VST i Reason. För min del kan man bara göra på ett sätt. Ge oss ett val. Antingen att Installera MED Vst stöd eller UTAN Vst stöd. Att inte ha med funktionen alls tycker jag är att förlora på. För de som har ett Ljudsystem med typ 0 i Latancy och absolut inga hårdvaru problem mellan ljud och program kan ett VST stöd höja kvaliteten oerhört mycket. Låt kunden ha rätt att välja 😄
Carl_B Postat 26 februari 2004 Postat 26 februari 2004 Det debatteras hit och dit om VST i Reason.För min del kan man bara göra på ett sätt. Ge oss ett val. Antingen att Installera MED Vst stöd eller UTAN Vst stöd. Att inte ha med funktionen alls tycker jag är att förlora på. För de som har ett Ljudsystem med typ 0 i Latancy och absolut inga hårdvaru problem mellan ljud och program kan ett VST stöd höja kvaliteten oerhört mycket. Låt kunden ha rätt att välja 😄 välj cubase, logic, pro tools eller FL studio då?
Twilight_Zound Postat 26 februari 2004 Trådstartare Postat 26 februari 2004 Använder både Cubase VST och FL Studio, Fruity Loops 3.4. Är dock mer impad av strukturen på Reason. Skulle dock vara trevligt att kunna utnyttja ex Waves pluggar i Reason.
Neko Postat 26 februari 2004 Postat 26 februari 2004 Vill inte vara den som är den men ämnet debatteras redan här.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.