jonasassarssonproduction Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 Tjenare, Jag har 2 stycken powerballader som musiken behöver omproduceras på. Dessa har potential.. Anledningen är att jag bara har ett par gamla arr på de, och jag har för tillfället ej instrumenten till att göra det själv. Är det någon som är duktig på att producera denna genre så är ni mer än välkomna att höra av er för samarbete =) Alltid skönt att ha någon annans touch på det hela också. Adda mig gärna på MSN så skickar jag över det jag har. MSN: j.assarssonproduction@gmail.com Tackar på förhand!
Piccazzo Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 Vad är syftet ? Skall låtarna publiceras , släppas med nån artist , pitchas till skivbolag/förlag ?
jonasassarssonproduction Postat 26 september 2010 Trådstartare Postat 26 september 2010 Vad är syftet ? Skall låtarna publiceras , släppas med nån artist , pitchas till skivbolag/förlag ? Låtarna ska först produceras på nytt och därefter tillsätta artist/artister. Det får diskuteras om hur man ska gå vidare. Jag har innan drivit ett produktionsbolag så jag har en del kontakter kvar både inom skivbolag och radio. Är detta något du skulle vara intresserad av?
Piccazzo Postat 28 september 2010 Postat 28 september 2010 Är detta något du skulle vara intresserad av? Skicka en lite preview på låtarna så får jag lyssna på dom och se om det är något jag kan göra med dom. bigntiny@gmail.com
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.