Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har dom fixat problemet med att ljudet hackar med den nyaste Fireface 800 drivrutinen "win_fire_3020" i Windows 7?

Någon som vet?

Annons
Postat

Nääääää.. "hackar" fortfarande, lite mindre bara. Får fortsätta med XP. Dom har iaf piffat upp, ändrat designen lite.

pme (oregistrerad)
Postat

Vad har du för firewire kort i pc:m?

Postat

Moderkortet har firewire. De är ett Gigabyte. Köpte till ett extra pci kort ändå i hopp om att lösa problemet D-Link DFE-530TX.

Postat
Moderkortet har firewire. De är ett Gigabyte.
Då ska det inte vara något fel på Firewirekontrollern. Det är TI-chip i Gigabytes moderkort.
pme (oregistrerad)
Postat

Vilken latency är det du vill ha stabil?

Glaskatten (oregistrerad)
Postat

Har dom fixat problemet med att ljudet hackar med den nyaste Fireface 800 drivrutinen "win_fire_3020" i Windows 7?

Har du firmware uppdaterat ljudkortet?

"Requires the latest firmware version!"

Postat

Nyaste drivrutinen till Fireface 400/800 är ju för win7, den funkar fett bra för mig men på min win7 dator gör jag inte musik, men fick problem förut att spotify och datorspel hängde sig och datorn bluescreenade, nu har det slutat sedan nyaste drivrutinen.

Postat

orättvist. har nyaste allt även firmware. de hackar ändå. har driver ver. 3020 hardware revision 2,77

Postat

Windows har drivrutinsproblem med sig själv.

Postat

VA?? Jag kör mitt RME 800 i Windows 7 sen ett halvår tillbaks utan problem. Har provat både med 32 och 64 bitars. Måste vara nåt annat ? Har inte haft ett enda problem någonsin. Kör senaste drivarna och uppdateringen på firmwaren men det var länge sen den kom. Däremot finns det en fin bugg i dom tidiga RME korten som gör att det "hackar" om du uppdaterar till senaste firmwaren... Men då ska det vara samma fel i ALLA os du provar.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.