Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tja!

Jag skulle behöva någon som är duktig på att antingen programmera eller spela in trummor och bas. Någon som är bra på att få till lite sväng.

Själv skriver jag låtarna och spelar in gitarr, sång och trixar med övrigt i produktionen.

Så trummor och bas alltså!

Hör av er till mig på chrismichols@hotmail.com så berättar jag mer.

Annons
Postat

Tja!

Jag skulle behöva någon som är duktig på att antingen programmera eller spela in trummor och bas. Någon som är bra på att få till lite sväng.

Själv skriver jag låtarna och spelar in gitarr, sång och trixar med övrigt i produktionen.

Så trummor och bas alltså!

Hör av er till mig på chrismichols@hotmail.com så berättar jag mer.

Finns det någon budget för detta, isåfall kan jag ordna båda åt dig,

Mvh Marcus

Postat

Finns det någon budget för detta, isåfall kan jag ordna båda åt dig,

Mvh Marcus

Nja... Jag hittar väl helst någon som är öppen för ett samarbete där man kan lösa betalning genom t ex del av eventuella intäkter från t ex försäljning av musiken.

Det finns ju lite olika sätt man kan gå till väga för att lösa det så.

/Chris

Postat

Nja... Jag hittar väl helst någon som är öppen för ett samarbete där man kan lösa betalning genom t ex del av eventuella intäkter från t ex försäljning av musiken.

Det finns ju lite olika sätt man kan gå till väga för att lösa det så.

/Chris

Ok, jag har annars trummis som löser ditt problem för några hundralappar som har egen trummstudio och är en riktigt grym trummis, i dom flesta genres, supertight.

Postat

Ok, jag har annars trummis som löser ditt problem för några hundralappar som har egen trummstudio och är en riktigt grym trummis, i dom flesta genres, supertight.

Cool, jag känner till en del sådana lösningar. Självklart en smidig grej. Jag vill dock helst ha någon att ha ett mer kreativt samarbete med snarare än rena studiomusiker.

Postat

Finns bara en...PM:a mig :rolleyes:

Hoppas att jag känner för låten...då går det fort, annars så blir det mer trögjobbat, vi testar.

Ska bli kul.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.