lonewind Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Tja! Jag skulle behöva någon som är duktig på att antingen programmera eller spela in trummor och bas. Någon som är bra på att få till lite sväng. Själv skriver jag låtarna och spelar in gitarr, sång och trixar med övrigt i produktionen. Så trummor och bas alltså! Hör av er till mig på chrismichols@hotmail.com så berättar jag mer.
trancer Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Tja! Jag skulle behöva någon som är duktig på att antingen programmera eller spela in trummor och bas. Någon som är bra på att få till lite sväng. Själv skriver jag låtarna och spelar in gitarr, sång och trixar med övrigt i produktionen. Så trummor och bas alltså! Hör av er till mig på chrismichols@hotmail.com så berättar jag mer. Finns det någon budget för detta, isåfall kan jag ordna båda åt dig, Mvh Marcus
lonewind Postat 22 september 2010 Trådstartare Postat 22 september 2010 Finns det någon budget för detta, isåfall kan jag ordna båda åt dig, Mvh Marcus Nja... Jag hittar väl helst någon som är öppen för ett samarbete där man kan lösa betalning genom t ex del av eventuella intäkter från t ex försäljning av musiken. Det finns ju lite olika sätt man kan gå till väga för att lösa det så. /Chris
trancer Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Nja... Jag hittar väl helst någon som är öppen för ett samarbete där man kan lösa betalning genom t ex del av eventuella intäkter från t ex försäljning av musiken. Det finns ju lite olika sätt man kan gå till väga för att lösa det så. /Chris Ok, jag har annars trummis som löser ditt problem för några hundralappar som har egen trummstudio och är en riktigt grym trummis, i dom flesta genres, supertight.
lonewind Postat 22 september 2010 Trådstartare Postat 22 september 2010 Ok, jag har annars trummis som löser ditt problem för några hundralappar som har egen trummstudio och är en riktigt grym trummis, i dom flesta genres, supertight. Cool, jag känner till en del sådana lösningar. Självklart en smidig grej. Jag vill dock helst ha någon att ha ett mer kreativt samarbete med snarare än rena studiomusiker.
aROCKER Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Finns bara en...PM:a mig Hoppas att jag känner för låten...då går det fort, annars så blir det mer trögjobbat, vi testar. Ska bli kul.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.