davo1981 Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 (redigerat) Är en professionell sångare som jobbat i branschen länge, i olika sammanhang. Allt från Tv-jobb, Melodifestivalen, Turnéer, Band och Show yrket. Har mycket kontakter. Jag har skrivit en del låtar genom åren och har hittat en genre jag brinner för och som har blivit viktig för mig. Soul/pop. Finns det någon som skulle tycka det var kul att vara delaktig, hjälpa mig och bolla idéer och ev. producera ett par låtar tillsammans med mig? Antingen så betalar jag per produktion eller så delar vi på låtarna. Gärna en gitarrist eftersom det är ganska gitarrbaserat. Vill hitta ett framtida samarbete. Hör gärna av dig om du skulle vilja vara med från början och bygga upp nåt tillsammans med mig i Sthlms trakten! Hör av dig om intresse finns så berättar jag mer! Redigerat 20 september 2010 av davo1981
Nordic Sound Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 skicka ett mail med lite mer info till info@nordicsound.se
Mellony Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 Är en professionell sångare som jobbat i branschen länge, i olika sammanhang. Allt från Tv-jobb, Melodifestivalen, Turnéer, Band och Show yrket. Har mycket kontakter. Jag har skrivit en del låtar genom åren och har hittat en genre jag brinner för och som har blivit viktig för mig. Soul/pop. Finns det någon som skulle tycka det var kul att vara delaktig, hjälpa mig och bolla idéer och ev. producera ett par låtar tillsammans med mig? Antingen så betalar jag per produktion eller så delar vi på låtarna. Gärna en gitarrist eftersom det är ganska gitarrbaserat. Vill hitta ett framtida samarbete. Hör gärna av dig om du skulle vilja vara med från början och bygga upp nåt tillsammans med mig i Sthlms trakten! Hör av dig om intresse finns så berättar jag mer! Vart är du baserad?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.