klingis Postat 23 januari 2005 Postat 23 januari 2005 (redigerat) * LÅTNAMN: The Wave * ARTIST GRUPP: Blue Vision * GENRE: Lättlyssnad melodisk instrumentalmusik * LÅTLÄNGD: 1min * KOMPOSITÖR: klingis+kompis * PRODUCENT: klingis+kompis * EV. MEDVERKANDE: klingis+kompis * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 1mb * STATUS: nästan klar, (aningen) i otakt ;D * LÅTLÄNK: *** en av våra första låtar:) Redigerat 19 juli 2006 av klingis
Diwic Postat 23 januari 2005 Postat 23 januari 2005 Tja...den är väl okej...men saknar det där lilla extra tror jag...är det en liveinspelning? Pianisten snubblar lite vid ett par tillfällen (t ex 00:55). Ang mixen kanske man ska ha lite olika ljud på gitarren i vänster öra och gitarren i höger öra. Bra pianoljud. // David
knop3se Postat 23 januari 2005 Postat 23 januari 2005 (redigerat) oops svarade på fel inlägg! återkommer! :-) Redigerat 23 januari 2005 av knop3se
Lars-Olof Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 Mysig liten bit... Vissa höga toner på pianot skär igenom lite mycket eller vad man ska säga. Jag får i alla fall lite ont i örat vid t.ex. 0:17.
Egghuvud Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 Lite rörigt. Gitarrerna har lite för lika ljud. Skulle vilja ha dem lite mer nyanserade. 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.