chrisbackman Postat 19 september 2010 Postat 19 september 2010 Hejsan! Har precis satt upp en trumstudio hemma och undrar om det är ngn som vill ha ngt inspelat? Sj klart gratis. Har spelat trummor i 15 år och precis kommit hem från musik universitet i London. Kontakta mig! Christoffer
MrBluesman Postat 19 september 2010 Postat 19 september 2010 Håhå, trevligt erbjudande! Smart –erfarenhet, träning och kontakter för dig, självklar fördel för mottagande part... :-) Har själv inga sådana behov just nu, men nån borde ju kunna vara intresserad? Bra initiativ, lycka till!
chrisbackman Postat 20 september 2010 Trådstartare Postat 20 september 2010 Inga som saknar trummis/studio?
Polder Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 Inga som saknar trummis/studio? JO för sjutton, men har för tillfället ingen låt att lägga nånting på =) Hur får man tillbaka materialet. Alltså hur spelar du in? Gör du ett stereospår eller har du möjlighet att skicka seperata filer för varje "trumma" ?
Bass Postat 21 september 2010 Postat 21 september 2010 Tjenare! Fan va kul.. jag tänkte just att jag skulle behöva trummor! Sitter och skissar på en låt men skulle aldrig lyckas med att programera trummorna. La bara ett spår som ligger i bakgrunden nu. Vill du skulle det vara kul! Detta är låten: Your browser does not support the HTML5 audio tag
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.