Steven Persson Postat 14 september 2010 Postat 14 september 2010 ..hur gör man detta? Varken enter, tab eller musklick utanför fungerar när jag ska byta namn på kanalerna i Superior 2.0. Kan tyckas som en löjlig fråga, men det är faktiskt rätt irriterande... Kör Logic 8 som tilläggande info. Tja!
Steven Persson Postat 15 september 2010 Trådstartare Postat 15 september 2010 Någon lære væll ha koll eller støtt på detta?
Steven Persson Postat 15 september 2010 Trådstartare Postat 15 september 2010 Aa..just det. Har bussat kanalern till bussar som i sin tur går till output-kanalerna i Superior-mixern. Och Output-kanalernas namn vill jag byta..men märkligt nog verkar inte de mest logiska tillvägagångsätten fungera..
D200 Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 HAR FÖR MIG...observera att jag inte är hundra nu...men jag har FÖR MIG att man bara klickar på namnen för att byta? Men det är i Cubase. Och jag vet inte om jag har gjort det heller. VARFÖR vill du byta? Är inte bussarna i Logic viktigast i slutändan? Om inte annat för att hålla koll på namn o sånt?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.