tomazopantera Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 Min vinkelslip med diamantklinga skärandes genom granit... Prodigy - Firestarter eller breathe - coola, hårda på sin tid men ändock lyssningsbara...
Tunnan och Moroten Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 (redigerat) alla bra låtar med slayer!! speciellt de låtar var tom arayas falsettskrik övergår i ett vanligt mörkare skrik.. Redigerat 24 januari 2005 av Tunnan och Moroten
jarlo Postat 24 januari 2005 Trådstartare Postat 24 januari 2005 Min vinkelslip med diamantklinga skärandes genom granit... Prodigy - Firestarter eller breathe - coola, hårda på sin tid men ändock lyssningsbara... Annars är ju Spitfire, första låten på senaste Prodigy-skivan, nåt av det hårdaste jag hört från dem. Småfunkig elektronisk hårdrock med indiska influenser 😄
Danny Cort (oregistrerad) Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 Mästra mig inte, jag kan allt om rap.& jag har sett BC live, det har inte du. Du menar väl inte allvar? Det är synd ifall jag ska behöva kalla dig för f****. 😄 Vad menar du?
Lindeberg Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 Mästra mig inte, jag kan allt om rap.& jag har sett BC live, det har inte du. Du menar väl inte allvar? Det är synd ifall jag ska behöva kalla dig för f****. 😄 Vad menar du? Han menar att du är en f*otboll tror jag.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 Fan, jag blir VANSINNIG när nån kallar mig fotboll!
D Vibe Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 .. Kanske inte den hårdaste låten nånsin, men en låt som är jävligt hård är Icon of Coil - Floorkiller EBM när den är som bäst 😄 /Daniel
Egghuvud Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 (redigerat) Håller med om Ace of spades. Den är fan snart tjugofem år gammal och blåser fortfarande ut öronen på mig iallfall. Annars är "Real solutions" med White Zombie ganska tung, liksom Bullet In The Head med Rage Against The Machine. Redigerat 24 januari 2005 av Egghuvud
spaceman Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 Den hårdaste låten någonsin lär nog vara Till Mitt Eget Blue Hawaii med Vikingarna... 😄 Många som gått svettiga från stadshotellet efter att ha hört den. Särskillt live.
fellan (oregistrerad) Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 Men jag måste nog säga Dyers Eve med Metallica. Förstår helt varför, men lyssna på början av andra versen ! Ulrich e så äckligt otight att man spyr! han börjar mangla dubbelkagge, slutar, o sen fortsätter helt konstigt mitt i en takt....
Nanne Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 .. Kanske inte den hårdaste låten nånsin, men en låt som är jävligt hård är Icon of Coil - Floorkiller EBM när den är som bäst And One - Panzermensch är hårdast får jag säja då!
punkrockdude Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 Mästra mig inte, jag kan allt om rap.& jag har sett BC live, det har inte du. Du menar väl inte allvar? Det är synd ifall jag ska behöva kalla dig för f****. 😉 Vad menar du? Han menar att du är en f*otboll tror jag. Exakt
Tormentor Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 Jag säger som Magnus Härenstam, fel fel fel!! Det MÅSTE vara "He is the painkiller!" med Judas Priest! 😄
Coffeemidget Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 forhekset - satyricon... hööhööh 😄😄 norsk musik när den e som bäst
Max Levin Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 In Der Disko Da med Gumpa Brothers! Seriöst, han måste ha släppt ut en hel veckas ilska i den sången! 😉
Danny Cort (oregistrerad) Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 "crazy nights" med Kiss Det är ju en soullåt!
johahl Postat 27 januari 2005 Postat 27 januari 2005 "crazy nights" med Kiss Det är ju en soullåt! Soul kan vara hårt också! Annars tycker jag nevermore - narcosynthesis, arch enemy - lament of a mortal soul, stevie ray vaughan - pride and joy är rätt hårda 😛
Esping Postat 29 januari 2005 Postat 29 januari 2005 TERRORIZER "Dead Shall Rise" brukar ju komma upp förr eller senare i sådana här trådar. Trots att den är sexton år gammal så krossar den ju det mesta motståndet fortfarande. CANNIBAL CORPSE har ju de senaste åren verkligen förädlat brutaliteten till en helt ny nivå. Den senaste plattan, "The Wretched Spawn", är ju som en tävling i attack, tyngd och kraft. SLAYERs "Angel Of Death" var ju superhård när den kom men har väl, i ärlighetens namn, blivit omsprungen på de flesta områdena. Men den var ju verkligen unik när man hörde den när den var alldeles ny. Min favorit var dock alltid "Altar Of Sacrifice" och "Post Mortem" från samma skiva.
Fobbek Postat 29 januari 2005 Postat 29 januari 2005 Välj nästan allt med Samael. Vill ni ha trum maskiner så ta de senaste skivorna. The Cross InchAllah Rain Baphomet´s Throne är exempel på bra låtar ni måste höra. / Fobbek
jacvenza Postat 29 januari 2005 Postat 29 januari 2005 Håller på Meshuggah... Fredrik Thorendal o co. är grymma 😉 ...
tomazopantera Postat 29 januari 2005 Postat 29 januari 2005 U2 covern Bullet the blue sky med Sepultura är knallhård, rå och riktigt bra... svårt att sitta still när jag hör den.
JonnyEklund Postat 29 januari 2005 Postat 29 januari 2005 Death - Scavenger Of Human Sorrow Jääävligt snyggt trumintro om man gillar metal och sånt..
denton (oregistrerad) Postat 30 januari 2005 Postat 30 januari 2005 Kom på en till Jesus ride my hotrod med Minestry
Steinb Postat 30 januari 2005 Postat 30 januari 2005 Nog för att Meshuggah krossar det mesta när det gäller att vara hård - men Blessed are the sick med Morbid angel är nog ändå min favorit när det gäller hårt OCH ondsefullt! Pete Sandoval är ju halvskaplig på att spela trummor han med... 😛
dbd Postat 8 februari 2005 Postat 8 februari 2005 Tillåt mig att presentera Your browser does not support the HTML5 audio tag
andynista Postat 10 februari 2005 Postat 10 februari 2005 Jag slänger in en brasklapp i form av Mary Beats Jane - "War on Society". Den och Panteras "Great Southern Trend Kill". De två kan i alla fall tävla om hårdast intro. Ja, så glömde jag nästan "Fucking Hostile". Där snackar vi. Jävlar.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.