Rabieshund Postat 5 juli 2008 Postat 5 juli 2008 (redigerat) Det mesta med Berzerker är det hårdaste jag någonsin hört. Och det är fan inte mainstream att dista kaggen. ☺️ http://www.youtube.com/watch?v=_gqVVQ-q8Zs Och för er som tror att trummorna är playback när de spelar live kan ju kolla på det djurigaste fucking blastet jag sett på länge. Efter breaket, 16-delstriolblast!!! 😆 Edit: De ska för övrigt spela sitt enda gig i Sverige den 19 juli i Trelleborg. Om någon bor i närheten så dra och kolla för tusan!! Flyer: http://a627.ac-images.myspacecdn.com/image...ec529bb3c5a.png Redigerat 5 juli 2008 av Rabieshund
KillwithSkill Postat 5 juli 2008 Postat 5 juli 2008 D'Spyre and Hamunaptra - Threebond of ConsentHAHAHA! ☺️ Underbart!
Vallhagen Postat 5 juli 2008 Postat 5 juli 2008 Det mesta med Berzerker är det hårdaste jag någonsin hört. Och det är fan inte mainstream att dista kaggen. 😏 Hehe 😳 ... Fan, det där var faktiskt extraordinärt hårt 😲 ...
Linus Postat 5 juli 2008 Postat 5 juli 2008 De Mosselman - Mossels 🙂 Å herrejävlar! 😆😆😆 Garvar så får i magen! 😆 Ja, vad kallar man röstläget vid 2:17? 🙁😄
bettygoesagogo Postat 11 juli 2008 Postat 11 juli 2008 'Halbe Mensch' med Einstürzene Neubauten. Halber Mensch har nu fått två röster! Den gör mig lika rädd varje gång.
Biran Postat 11 juli 2008 Postat 11 juli 2008 (redigerat) Mitt bidrag kanske inte så jåkla hårt, men underbara riff och byten i låten.. Föll pladask 1:a gången jag hörde den - underbara låt 😏 MR. Flynn är min GUD !! Redigerat 11 juli 2008 av Biran
nlg84 Postat 25 april 2009 Postat 25 april 2009 Vilken är den hårdaste låten som någonsin gjorts? Vad tycker ni? "Meshugga - Future breed machine" ligger ganska bra till tycker jag 😆 Aborted - Meticulous invagination 😆
musicpanda88 Postat 27 april 2009 Postat 27 april 2009 Vilken är den hårdaste låten som någonsin gjorts? Vad tycker ni? "Meshugga - Future breed machine" ligger ganska bra till tycker jag 😄 Günter - You touch my tralala.. 😆 & Nightwish cover på - Phantom of the opera Nä jag är inte mycket för finnarna men den låten gör de hyffsat bra utan att det blir sågen. ☺️
bozar Postat 27 april 2009 Postat 27 april 2009 (redigerat) Aborted - Meticulous invagination ☺️ Riktigt bra låt, blev lite headbangande som resultat. Dock så tycker jag att alla låtar inom riktig death är lika hårda så den är inte hårdast. Den hårdaste låten jag hört är Anaal Nathrak - Pandemonic Hyperblast. Redigerat 27 april 2009 av bozar
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.