Cloudsurfer Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 (redigerat) Hårdaste låten tycker jag fortfarande är Slayer - Diciple (god hates us all) men hårdaste bandet måste nog tame*** vara Cannibal Corpse. Edit: skrev lite skummt 'hårdaste låten tycker jag fortfarande är hårdast' no shit sherlock. Redigerat 22 november 2006 av Cloudsurfer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 🙂 : Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 ere nån som har nämnt Blue öyster Cult... Cities On Flame Harvester Of Eyes Flaming Telepaths osv---snacka om riktigt bra knarkmusik 🙂😛😎 allt annat är blöjrock!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 ere nån som har nämnt Blue öyster Cult...Cities On Flame Harvester Of Eyes Flaming Telepaths osv---snacka om riktigt bra knarkmusik 🙂😛😎 allt annat är blöjrock!!! 😆😆 word!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 fuckin´right, du måste komma ner på en helkväll snart! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 fuckin´right, du måste komma ner på en helkväll snart! 😛 kväll!? 🙂 helår! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Ähh.. va f**n Sabbath bloody sabbath.. Med Black Sabbath.. Ozzy i högform ju.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 absolut hegobald, den och ett par till spår från Vol.4 sen ere klart! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 jag gillar förvisso warpigs bättre.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 24 november 2006 Dela Postat 24 november 2006 Ingen som har hört "Surprise your dead" då? Ingen som gillar Faith no more, The real thing plattan..? Någon? 😳 Jodå... för bövelen. Ohyggligt bra! Skönt att någon vet vad majn pratar om. Började känna mig riktigt stofil där ett tag.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
txD Postat 24 november 2006 Dela Postat 24 november 2006 Något med Chimaira kanske? Har inte så stor koll på väldigt "hård metall", men min kompis dyrkar sådant. Han gillar Chimaira och det jag har hört med dem är hårt i min mening. Musik som jag tycker riktigt häftigt hård är väl "A.S.Y.S. - Acid nightmare". Fast det är ju skillnad på hård och hård. Shit, jag förvirrar mig själv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bengan_gbg Postat 24 november 2006 Dela Postat 24 november 2006 U2 covern Bullet the blue sky med Sepultura är knallhård, rå och riktigt bra... svårt att sitta still när jag hör den. Finns många låtar som är knallhårda men det är nog bara U2´s Bullet the blue sky som jag blir rädd på riktigt när jag hör. Den är hårdare än covern. Banne mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linkowich Postat 18 juni 2008 Dela Postat 18 juni 2008 Titta vilken gammal rolig tråd 🙂 Den behöver väckas! Är det inte för lite tjejer representerade i bidragen? Jag tycker att Otep - Warhead platsar: /Linko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
grottman Postat 18 juni 2008 Dela Postat 18 juni 2008 Tänkte också på Walk med Pantera först. Men sedan kom jag tänka på vilken typ av hårdhet är man ute efter. Textmässigt eller Musikaliskt. Förslag: Ozzy är rätt hård med Ironman ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 18 juni 2008 Dela Postat 18 juni 2008 Titta vilken gammal rolig tråd 🙂 Den behöver väckas! Ja, va fan! Jag passar på... den hårdaste låten jag vet måste nog vara Sean Kingstons Beautiful Girls, jag får nämligen förbannat ont i huvudet av den låten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oioioi Postat 18 juni 2008 Dela Postat 18 juni 2008 SUBZERO ligger bra till. Kanske någon av låtarna "Suffer, Squeal, Burn" eller "The Underground". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tAUG Postat 18 juni 2008 Dela Postat 18 juni 2008 Bad Horsie med Steve Vai, så himla rå 😮 Annars är det ju mycket med Black Label Society 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneyoung Postat 18 juni 2008 Dela Postat 18 juni 2008 Om ingen har nämnt den så är meshuggah-bleed en jävligt elak låt. Har aldrig gillat dom innan, men det här är en låt som får mig att alltid köra för fort. 5:53 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
resolve Postat 18 juni 2008 Dela Postat 18 juni 2008 Säger bara: Converge 😏 Så fruktansvärt elakt och brutalt, men ack så underbart.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Irons Postat 18 juni 2008 Dela Postat 18 juni 2008 Nån äldre live version av Funkahdafi med Front242! Fantastisk låt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 19 juni 2008 Dela Postat 19 juni 2008 Aqua - Barbie girl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
isakzmachine Postat 19 juni 2008 Dela Postat 19 juni 2008 Flesh n` bone, av The Hacker, min favorit. Det màste lixom inte vara 999bpm fór att vara hàrt, eller vara totaldistat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
resolve Postat 19 juni 2008 Dela Postat 19 juni 2008 Flesh n` bone, av The Hacker, min favorit. Det màste lixom inte vara 999bpm fór att vara hàrt, eller vara totaldistat. sant så sant! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 19 juni 2008 Dela Postat 19 juni 2008 Flesh n` bone, av The Hacker, min favorit. Det màste lixom inte vara 999bpm fór att vara hàrt, eller vara totaldistat. ' Sant som fan. Det är som i livet; en munmotöra-vrålande utskällning behöver inte bita hårdare än en iskall blick och ett vasst väsande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
base10 Postat 19 juni 2008 Dela Postat 19 juni 2008 introt på cosmic gate - the truth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peppeperra Postat 5 juli 2008 Dela Postat 5 juli 2008 http://youtube.com/watch?v=jTev5mRN7y8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 5 juli 2008 Dela Postat 5 juli 2008 (redigerat) Hårdast vet jag inte, men förbannat tokbly! När man tror det har blivit som tyngst så stiger det ner mer i helvetet vid 03.24 Redigerat 5 juli 2008 av KillwithSkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 5 juli 2008 Dela Postat 5 juli 2008 Säger bara: Converge ☺️ Så fruktansvärt elakt och brutalt, men ack så underbart.. mycket sant. eller nasum. när jag hörde human 2.0 trodde jag att mina öron skulle trilla av! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 5 juli 2008 Dela Postat 5 juli 2008 De Mosselman - Mossels ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 5 juli 2008 Dela Postat 5 juli 2008 De Mosselman - Mossels ☺️ Å herrejävlar! 😆😆😆 Garvar så får i magen! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.