Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

var lite osäker på dead line men det var ju 24:e så det är ju 10 dagar kvar att jobba på, så då kanske man hinner.

Annons
  • Svar 82
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat

Låt och text klart, helvetet ska bara sjungas också 😛

och kanske mixas?! 😆

Postat

Kanske lite, men det är egentligen fusk!

egentligen böver man ju bara sätta allt på max! (om man kör analogt).

hellacopters första platta stod alla visare på rött på alla kanaler och det blev ju bra.

http://www.youtube.com/watch?v=fADaagZLxc0

Postat

Jag har gjort en låt. Skall se till att hinna skicka in den också. Jobbigt med flyttande från studiodatorn till internet-datorn.

Postat

Mitt ljudkort har gått sönder så jag kan inte spela in eller mixa något alls :'( Ville ju verkligen vara med i den här festivalen!

Postat

Ska bara mixa härligheten så skickar jag in det sen, om nu datorn orkar, alla distpluggar verkar vara tunga att driva 😉

Postat (redigerat)

Ska bara mixa härligheten så skickar jag in det sen, om nu datorn orkar, alla distpluggar verkar vara tunga att driva 😉

Pluggar? Pft. :rolleyes:

😑

EDIT: Själv har jag turen att ha lyckats spränga en ingång på mitt ljudkort, så när man vrider upp den på trekvart trashar den signalen totalt.

Redigerat av Dingbats
Postat

Pluggar? Pft. :rolleyes:

😑

EDIT: Själv har jag turen att ha lyckats spränga en ingång på mitt ljudkort, så när man vrider upp den på trekvart trashar den signalen totalt.

Blir det en fin dist i ljudkortet? 🙂

Postat

Hur går det för er? Fan ta er om ni väljer fredagsbärsen och fredagstråd istället för att fila på ett bidrag till tävlingen!

Postat

Mors :-)

Skicka just iväg :[namn]: till din mail

Liten visa om XXX

God lyssning :-)

Kanske inte så smart att tala om vad den heter och handlar om...

Postat

Kanske inte så smart att tala om vad den heter och handlar om...

Nä nu kan jag helt säkert identifiera två av bidragen, en distad countrylåt och så en med naturlig trasigtljudkortsdist 😆😆😆

Postat

Nä nu kan jag helt säkert identifiera två av bidragen, en distad countrylåt och så en med naturlig trasigtljudkortsdist 😆😆😆

Pm:ar du mig vilken låt som är min så skickar jag en tjuga på posten!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.