Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Tänkte först säga Lady GaGa tills jag hörde Alejandro, då ändrade jag mig.

Postat

Den jag hittills har skrattat mest åt, måste nog vara Di Leva, när han "sjöng" i Allsång på Skansen för ett par veckor sedan. Jag brukar inte titta på det själv och min sambo kunde knappt kalla på mig, för hon låg redan dubbelvikt med kramp i magen, men när hon trots allt lyckades få fram något mellan skrattanfallen, så blev det samma sak för mig också när jag kom in till TV:n... 😆

Vet inte om jag skulle kalla honom för "megastjärna", men han är ju i alla fall världsberömd i Sverige... 😉

Postat

Den jag hittills har skrattat mest åt, måste nog vara Di Leva, när han "sjöng" i Allsång på Skansen för ett par veckor sedan. Jag brukar inte titta på det själv och min sambo kunde knappt kalla på mig, för hon låg redan dubbelvikt med kramp i magen, men när hon trots allt lyckades få fram något mellan skrattanfallen, så blev det samma sak för mig också när jag kom in till TV:n... 😆

Vet inte om jag skulle kalla honom för "megastjärna", men han är ju i alla fall världsberömd i Sverige... 😉

Okaaayyy....

var det kläderna då eller?

Postat

Okaaayyy....

var det kläderna då eller?

Nej - de var ju som de brukar, men hans "sång" var ju ännu mer ute i det blå än den brukar vara. Det lät så fruktansvärt illa, att det bara inte gick att låta bli att skratta...

Postat (redigerat)

Nej - de var ju som de brukar, men hans "sång" var ju ännu mer ute i det blå än den brukar vara. Det lät så fruktansvärt illa, att det bara inte gick att låta bli att skratta...

Var tvungen att lyssna på ett par klipp från programmet hos YouTube nyss, då jag inte såg SVT-sändningen och de var borttagna hos SVT Play.

Jag tycker inte han sjunger så farligt falskt, mer än att han är märkbart trött av halvspringandet och därför går ned till talröst emellanåt. Detta märks särskilt på "Vi har bara varandra". "Another day in Paradise" är tämligen klanderfri. Kanske var fler låtar med, jag vet inte.

Passus: Jag känner en tjej rätt väl som menar att Tomas Di Leva är den bäste sångare som någonsin funnits alla kategorier.

Redigerat av debatt
Postat

Jag brykar skratta gott åt Yngwie. Men det är av kärlek 😊

Postat

Jag kan inte komma ihåg att jag skrattat ÅT någon i något avseende i hela mitt liv.

Om det inte var ämnat som en komedi på tv eller nåt.

Postat
Vilka är de mest överskrattade mega-stjärnan/stjärnorna?

Dom flesta i IDOL Audiotion , Talang etc etc.

Nu e ju dom inte superstjänor MEN dom tror att dom är det så jag tycker dom passar in här.

Lika roligt varje år.

Postat

Jag kan inte komma ihåg att jag skrattat ÅT någon i något avseende

För ovanlighetens skull håller jag med sign. debatt där.

Har det gått så långt att man bokstavligen talat måste "skratta åt" en mega-stjärna, så är det faktiskt fansen till berörda mega-stjärna som är helt jävla IQ-befriade och som istället bör skrattas åt.

Och till KWS: Vilken fittig tråd!

Postat

För ovanlighetens skull håller jag med sign. debatt där.

Har det gått så långt att man bokstavligen talat måste "skratta åt" en mega-stjärna, så är det faktiskt fansen till berörda mega-stjärna som är helt jävla IQ-befriade och som istället bör skrattas åt.

Och till KWS: Vilken fittig tråd!

Ok... du såg inte ironin i tråden!

Men visst, om man nu ska "skratta ÅT" en megastjärna så okej. Lars Ulrich. Jag tappade hakan när dom släppte "Ride The Lightning, idag kan jag skratta så jag skiter på mig "ÅT" Lars Ulrich spel. Ge mig en back sprit så ska J A G spela skiten ur han!

Nog om det, det finns värre, sämre mer tragiskt än så...Ställ frågan till whitney-fansen..

Märks att ditt kvasande på fredags/em/kvällarna med att skapa FITTIGA trådar tänder till när narren slår till!

"Bred, god smak"

Facit: Google Valle site://forum.studio.se

Postat

Ok... du såg inte ironin i tråden!

Du får nog köra en service på din egen ironidetektor — för min fungerar hur bra som helst 😉

😉 = "wink"

😉

finger.gif

Postat

Jag har nog mer skämts inför vissa artisters framträdanden live, speciellt då röst mässigt. Kan inte påminna mig om att jag skrattat rakt ut så tillsvida att någon inte ramlat eller gjort något konkret roligt. När Rammstein tog upp en stor lös balle på scen som var fylld med vatten och sprutade ut på publiken, la jag av ett antal skrattsalvor 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.