Zauron_87 Postat 22 januari 2005 Postat 22 januari 2005 Tja alla jag ar nu inhandlat en pod 2.0 och väldigt nöjd. Jag läste nån stans att man ska kunna ladda ner ljud till podden går det och i så fall hur går man till väga?
osiris Postat 22 januari 2005 Postat 22 januari 2005 Ett smart drag är ju att kolla på Line6's hemsida. Eller vad tror du?
Zauron_87 Postat 22 januari 2005 Trådstartare Postat 22 januari 2005 Liksom jag såg att det fanns en massa på deras hemsida men ja undrar hur gör man så man får dem in till poden??
Lasse Mongo (oregistrerad) Postat 22 januari 2005 Postat 22 januari 2005 med podden får man ett program som man kan styra och ställa med eländet men det måste ske via midi, sen startar man programmet och laddar hem filen och väljer en bank man vill ersätta och laddar ned den i opdden och sedan sparar och spelar man, allt kan läsas i manualen och har man den inte så kan man hämta den från http://www.line6.com schkåll då föfan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.