Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Köpte för ett tag sedan scarbee pre-bass till min hemstudio som är en pc.

Nu har jag tagit reda på att jag även får använda licensen på en dator till. Tänkte installera i studion där jag jobbar. Där sitter jag på en mac pro.

Tillgången till att ladda ner scarbee var ju bara en vecka efter köpet och då tankade jag bara ner pc-versionen.

Så nu sitter jag med en exe-fil på 3GB. Egentligen är det ju ingen programfil i sig - utan exe-filen talar väl bara om vart innehållet ska ligga... Det är ju innehållet jag vill åt, alltså kontakt .nki -filerna. Placera dem rätt kan jag ju göra själv.

Någon som har en lösning?

Annons
Postat
Det är ju innehållet jag vill åt, alltså kontakt .nki -filerna. Placera dem rätt kan jag ju göra själv.
Isåfall behöver du väl inte exe-filen? Om du har installerat det på din PC, kopiera ut filerna+licensen till en extern hårddisk och stoppa i din Mac?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.