Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag gillar dom mindre ljudkorten som man får plats med i fickan eller åtminstone i ryggan. Nu har inte jag hängt med utvecklingen på ett tag så jag har kört Tiger med ett ESI UGM96 kort funkat underbart men inte nu med SL,det knastrar och har sig hur jag än tweakar. Har ett Presonus FW kort det verkar funka helt ok men det kortet vill jag ha stationärt.Vad jag är ute efter är ganska litet usb kort som funkar optimalt i SL.

TIPS?

• 4 veckor senare...
Annons
Postat

Jag är också på jakt efter ett riktigt litet usb-kort. Hade siktat in mig på just UGM96, men om du säger att det är problem måste jag kanske tänka om. Är det bara du som har haft problem med det i SL, eller är det fler som rapporterat om det?

Några andra tips på småttiga kort, någon?

Postat

Jag är också på jakt efter ett riktigt litet usb-kort. Hade siktat in mig på just UGM96, men om du säger att det är problem måste jag kanske tänka om. Är det bara du som har haft problem med det i SL, eller är det fler som rapporterat om det?

Några andra tips på småttiga kort, någon?

Ja hoppa ugm om du kör SL.Apogee One talas det varmt om,

pme (oregistrerad)
Postat

RME babyface kanske kan vara något?

Postat

RME Babyface är lite dyrt för mig, men MicroBook:en ser klart intressant ut. Även om den gärna kunde vara ännu lite mindre...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.