Jump to content
Annons

Addic59 - Trance test (andra försöket)


Betyg?  

6 röster

  1. 1. Betyg?

    • 5-Ge mig, ge mig
      0
    • 4-Hoppsan detta va bra
      2
    • 3-Pålen på halv stång
      2
    • 2-Den ser ut som en död fisk
      0
    • 1-Ge någon annan, ge någon annan
      0


Recommended Posts

Hoppsan. Jag kunde inte ge upp hehe. Blev så sugen. Försöker en gång till. Det är enbart en grund nu. Har inte bollat med ackordskiften eller melodier.

Vill höra om det är nåt att jobba vidare på först =).

MVH//Kenny

* LÅTNAMN: Test

* ARTIST/GRUPP: Addic59

* GENRE: Techno/trance???

* LÅTLÄNGD: 0:47

* KOMPOSITÖR: Addic59

* PRODUCENT: Addic59

* INSPELNINGSÅR: 2005

* FORMAT: mp3

* STATUS: Skiss

* LÅTLÄNK: http://aeonic.se/test.mp3

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Testa att ändra från en offbeat-bas till något mer avancerat. Sen kan du lägga på något padljud också. När du ändå är i farten så kan du göra lite mer avancerade percussions. 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Testa att ändra från en offbeat-bas till något mer avancerat. Sen kan du lägga på något padljud också. När du ändå är i farten så kan du göra lite mer avancerade percussions. 😠

Testar att lägga någon pad. Och ska också fippla med lite Preccs. Men hur menar du att jag ska göra basen? MVH//Kenny =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Testar att lägga någon pad. Och ska också fippla med lite Preccs. Men hur menar du att jag ska göra basen? MVH//Kenny =)

Jo, nu har du ju så att basen går på varannan 1/8.. Du skulle kunna programmera ett lite mer avancerat pattern i 1/16

Link to comment
Dela på andra sajter

Testar att lägga någon pad. Och ska också fippla med lite Preccs. Men hur menar du att jag ska göra basen? MVH//Kenny =)

Jo, nu har du ju så att basen går på varannan 1/8.. Du skulle kunna programmera ett lite mer avancerat pattern i 1/16

jo det är sant. Men om du lyssnar på basen innan varje fyra så hör du en cynkop.

Gills det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...