debatt Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 (redigerat) Hej! Har precis ominstallerat Add drums 1.1 och RetroPak (ja, jag vet, ska hämta Add drums 1.5 Adrenaline sedan också), men hur gör jag nu med auktoriseringsrutan i programmet? Jag har ju xln-audio-konto och auktoriseringarna för de två produkterna ligger ju där plus det är samma dator det handlar om. Måste väl klicka Authorize i Add drums (i Cubase Ess 4), antar jag... Ska jag remova (ta bort) de två inneliggande auktoriseringarna först? För även om det är samma dator kan det väl bli andra koder har jag för mig... 😕 Redigerat 6 september 2010 av debatt
Lars XLN Audio Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 (redigerat) Om det är samma "Computer ID" kan du använda de responskoder som finns. Om det blir ett nytt "Computer ID" så kan du bara ta bort de 2 auktoriseringarna och göra nya! Redigerat 6 september 2010 av Lars XLN Audio
debatt Postat 6 september 2010 Trådstartare Postat 6 september 2010 (redigerat) Ok. Får se vad som händer när jag öppnar Cubase Ess4 och Add drums som mjukvara sedan, i programmet. Klickar alltså på Authorize i det läget hursomhelst då da. En fördel var att vid denna ominstallation så hittades plötsligt Add drums direkt som VSTplugin av Cubase Ess 4. Såja! Sagt och gjort. Går på det med 1.5 senare. Förstår inte varför det stod "Thank You for authorizing Adrenaline 1.5!" redan nu, när det var Add drums 1.1 jag slutförde. 😄 Redigerat 6 september 2010 av debatt
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.