ake Postat 5 september 2010 Postat 5 september 2010 (redigerat) Knacka in er adress så får ni veta vilka ni är http://teleadress.se/ Det här fick jag Mosaic Typ: C07 TIME to play (Telecom Internet Media Entertainment) Utmärkande drag * Unga * Ganska välutbildade * Singlar * Låg- och Medelinkomsttagare * Hyresrätt i medelstor stad * Nöjesintresserade * Förändringsbenägna kollektivister Jag är inte speciellt ung och jag vet inte om Hisingen i Göteborg där jag bor skall räknas som medelstor stad. Åke Redigerat 5 september 2010 av ake
oioioi Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Jag är inte speciellt ung och jag vet inte om Hisingen i Göteborg där jag bor skall räknas som medelstor stad. Och jag visste inte om att jag var singel...
Fidden Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Hmm, det där var faktiskt en ganska bra tjänst att använda när man ska flytta till ett nytt ställe.
therocker Postat 11 oktober 2010 Postat 11 oktober 2010 Haha, kan väl påpeka att jag känner mig ganska ung bland mina grannar, de flesta har käpp eller rollator 🙂 Typ: L42 Jakt och postorder Utmärkande drag Pensionärer Yrkesutbildade Gifta par utan hemmaboende barn Låginkomsttagare Mindre jordbruksfastigheter i glesbygd Friluftsintresserade Traditionalistiska kollektivister
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.