Twilight_Zound Postat 4 september 2010 Dela Postat 4 september 2010 Kommer få en ny phöne genom ett annat företag. Får välja VILKEN!! som... Vad jag vill kunna göra: Ringa (såklart) Surfa Spotify Facebook Se film via webläsaren ex youtube, flashfilmer, xvid/divX Fråga, vad har Aple emot FlashPlayer?? För och EMOT båda eller andra... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 5 september 2010 Trådstartare Dela Postat 5 september 2010 Samsung Galaxy i9000 S Blir det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 september 2010 Dela Postat 5 september 2010 Jag satt och valde mellan Galaxy och iPhone4 men valde till slut en iPhone mest pga att den har bättre kamera och mer minne och att iPhone känns mer gedigen. Jag tror dock att Galaxy har en bättre display fast jag vet inte.. Galaxy är en bra telefon ändå. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 6 september 2010 Trådstartare Dela Postat 6 september 2010 (redigerat) Vadå mer minne.. Galaxy har 8gb i lådan.. Nått jag missat här?? EDIT, jaja..iPhonen kommer med 16GB.. Men det spelar ingen roll för mig, jag fick välja vad jag ville ha...LOL Jag väljer Galaxy pga andriod. Apple´s tighta arsle kniper ju åt så fort någon utomstående kommer med nått bra ju... Redigerat 6 september 2010 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 september 2010 Dela Postat 6 september 2010 iPhone har även 32gb 😄 Jag tror du blir nöjd ändå TZ 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 7 september 2010 Trådstartare Dela Postat 7 september 2010 Ja eftersom jag inte betalar mer än 29spän för försäkringen så... Ringer, SMS´ar, MMS´ar, surfar gratis...LOL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 september 2010 Dela Postat 7 september 2010 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.