Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej,

Vi är att stockholmsbaserat band som spelar storslagen och dramatisk indierock.

Efter att ha spelat in vårt andra album och nu inom en snar framtid ska ge oss ut och spela, letar vi efter någon som kan ta platsen som gitarrist.

Du bör ha scenvana, vara seriös och beredd att satsa tillsammans med oss.

Som några musikaliska riktmärken – men inga jämförelser i övrigt kan vi nämna band som Radiohead, The Cure, Editors och Arcade Fire.

Du kan också lyssna på oss här:

http://www.myspace.com/united

Maila oss en kort presentation av dig själv och gärna också en ljudfil om du har till united@united-band.com

Annons
  • 2 veckor senare...
Soderlund (oregistrerad)
Postat

Hej,

Jag heter Micke Söderlund och provspelar gärna! Någon ljudfil har jag ej för stunden trots att jag har en liten studio i källaren..Annars har jag nog vad som krävs som gitarrist. Jag är uppvuxen och bor på Söder, utbildad ljudtekniker, och lirat en hel del. Möjligen är jag för gammal? är 46 men brukar passera som yngre, är rätt yvig o barnslig emellanåt men tar spelandet på allvar.

Hör gärna av er

M. Söderlund.

Postat

Ålder är egentligen inte viktigt, men man ska gärna bo i Stockholm för att det ska funka...

Soderlund (oregistrerad)
Postat

Ok, Söder betyder Södermalm och är en av malmarna i Stockholm. M a o Jag promenerar till city på 15 minuter. Mer I Stockholm kommer man inte............. Är ni från landet? Är t ex. T-Bana Slussen Bekant? Jag bor 1 minut från T-bana Mariatorget, kolla karta..

Med vänlig hälsning.

P.s Har även skickat mail till united .com.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.