beat Postat 21 januari 2005 Dela Postat 21 januari 2005 LÅTNAMN: Once We Get There ARTIST/GRUPP: Jag GENRE: Electronica LÅTLÄNGD: 4:19 KOMPOSITÖR: Jag PRODUCENT: Jag INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: mp3 STORLEK: 4 MB STATUS: Skiss LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Lite lek med ljud o effekter - rösten i låten ett inslag på en webradio som jag knep rakt av och styckade upp. Vad gör man inte för att slippa sjunga? 😮 Att kalla den för skiss känns nästan överdrivet - vad kan man kalla det som kommer innan? Kludd? Ngn gång när jag får tid ska jag variera basgången ngt , he, he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 24 januari 2005 Dela Postat 24 januari 2005 Tja lite menlöst kanske. Det känns som om trumorna och gittarerna krockar lite med syntljuden. De akustiska instrumenten känns lite för Gm:iga så att säga. Ta gärna ut svängarna lite. När man bara hör bas och trummor där vid 2.25 så får man ett slags känsla. Men så kommer syntar och gitarr och då är det ett annat slags feeling. Låter som du skriver lite grann som lek med instrument. VAd vill du med låten? Vad är ideén bakom? Den kommer inte fram tycker jag. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 januari 2005 Dela Postat 24 januari 2005 Lite chillig låt som funkar som bakgrundsmusik till film. Får lite åka bil mitt i natten när det regnar vibbar. Mixen funkar fint tycker jag, inte speciellt mycket att anmärka på. Gitarren låter dock lite stel, mer sväng i den och basen kanske vore på sin plats? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.