Phazio Postat 23 augusti 2010 Postat 23 augusti 2010 Kära Forum, Jag har sen en tid tillbaka haft en Capybara 320 Sound Computation Engine av SymbolicSound stående i källaren. Fråga mig inte var den kommer ifrån. Jag tänkte sparka liv i den, men stirrar mig blind på deras press-meddelande om den: http://www.symbolicsound.com/press-AES98.html Jag sitter inte och jobbar i Kyma, utan sitter i mina lagom normala FL Studio 9, Ableton 8 samt lite Reason 4. Mina funderingar lyder: * Går den att få igång till Windows Vista eller 7? All kablage borde vara kvar med interface osv. * Kan jag använda den för att ladda av tryck från datorn isåfall? Som ett DSP-Kort. Hur? Fler funderingar lär komma upp längs vägen! Många warma krawmar phazio
hegobald Postat 23 augusti 2010 Postat 23 augusti 2010 Jisses!!! En de mer krafulla digitala ljudeiteringsprylar som finns på denna jord. Kyma X är själva styrprogrammet för den. Finns för både windows och mac. Var rädd om den eller sälj till mig 😛
Phazio Postat 24 augusti 2010 Trådstartare Postat 24 augusti 2010 Ja absolut! Så långt är jag också med! 😉 Nu vill jag bara få liv i den, lite pointers på vad jag ska satsa på att få igång för att få ut det mesta utav den! 🙂
Phazio Postat 25 augusti 2010 Trådstartare Postat 25 augusti 2010 Är det någon som sitter inne med lite info hur man ska kunna bruka den, eller går det bara med KymaX? Kyma X, är det något jag har rätt till att få gratis med boxen, eller är det något jag måste betala för?
Phazio Postat 20 september 2010 Trådstartare Postat 20 september 2010 Vill bumpa för Capybara-Justice! Är det så att den dör nu får det vara!
Phazio Postat 22 september 2010 Trådstartare Postat 22 september 2010 Alright, har hittat allt kablage nu och programvaran. Får prova helt enkelt! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.