Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Kära Forum,

Jag har sen en tid tillbaka haft en Capybara 320 Sound Computation Engine av SymbolicSound stående i källaren. Fråga mig inte var den kommer ifrån.

Jag tänkte sparka liv i den, men stirrar mig blind på deras press-meddelande om den:

http://www.symbolicsound.com/press-AES98.html

Jag sitter inte och jobbar i Kyma, utan sitter i mina lagom normala FL Studio 9, Ableton 8 samt lite Reason 4.

Mina funderingar lyder:

* Går den att få igång till Windows Vista eller 7? All kablage borde vara kvar med interface osv.

* Kan jag använda den för att ladda av tryck från datorn isåfall? Som ett DSP-Kort. Hur?

Fler funderingar lär komma upp längs vägen!

Många warma krawmar

phazio

Annons
Postat

Jisses!!! En de mer krafulla digitala ljudeiteringsprylar som finns på denna jord. Kyma X är själva styrprogrammet för den. Finns för både windows och mac. Var rädd om den eller sälj till mig 😛

Postat

Ja absolut! Så långt är jag också med! 😉

Nu vill jag bara få liv i den, lite pointers på vad jag ska satsa på att få igång för att få ut det mesta utav den! 🙂

Postat

Är det någon som sitter inne med lite info hur man ska kunna bruka den, eller går det bara med KymaX?

Kyma X, är det något jag har rätt till att få gratis med boxen, eller är det något jag måste betala för?

• 4 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.