leere Postat 21 januari 2005 Postat 21 januari 2005 Tror ni att den nya miniMac skulle funka till att spela in musik med? Främst audio med inslag av reason dvs. Den är storleksmässigt sätt perfekt att ha på gig (gör man noise så är den det). Det enda man behöver ha på plats är egentligen en dataskärm, som finns i var mans egendom numera. Sen är det klart. Dock är problemet att den bara håller med 2 USB ingångar. Men det känns lockande, ialla fall för min del. Någon som är intresserad av att köpa till sig en fullt fungerande PC hemstudio?
holmgrenstefan Postat 21 januari 2005 Postat 21 januari 2005 borde inte det gå fint med en usb hubb.. jag är mycket sugen på dendär bytte burken.
leere Postat 21 januari 2005 Trådstartare Postat 21 januari 2005 borde inte det gå fint med en usb hubb..jag är mycket sugen på dendär bytte burken. Har inte hittat några USB hubbar ifrån mac, det är det som suger lite. Du är sugen på vad?
ChrisSnyder (oregistrerad) Postat 21 januari 2005 Postat 21 januari 2005 Nästan alla usb hubbar funkar för mac. Det är mac som har uppfunnit USB och Firewire. Jag köpte en usbhubb på Onoff för 200 spänn som funkar kanon.
MusicNixon Postat 21 januari 2005 Postat 21 januari 2005 Det är mac som har uppfunnit USB och Firewire. Nja, Apple uppfann Firewire (IEEE139), men inte USB. Däremot var Apple tidiga på att göra USB-portar standard på sina maskiner.
VacUm Postat 21 januari 2005 Postat 21 januari 2005 Problemet med dom nya små macarna är att det är svindyrt om du ska ha 1gb ram. Eftersom det bara sitter en minnesplats i den lilla lådan så kostar det nästan lika mycket som en bärbar till slut.
Linus Postat 21 januari 2005 Postat 21 januari 2005 Det jobbiga är ju att Mac Mini har enbart EN minnesplats. Så vill du uppgradera minnet till mer än det ursprungliga 256 MB måste du plocka bort 256:an...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.