Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tror ni att den nya miniMac skulle funka till att spela in musik med? Främst audio med inslag av reason dvs.

Den är storleksmässigt sätt perfekt att ha på gig (gör man noise så är den det).

Det enda man behöver ha på plats är egentligen en dataskärm, som finns i var mans egendom numera. Sen är det klart.

Dock är problemet att den bara håller med 2 USB ingångar.

Men det känns lockande, ialla fall för min del.

Någon som är intresserad av att köpa till sig en fullt fungerande PC hemstudio?

Annons
Postat
borde inte det gå fint med en usb hubb..

jag är mycket sugen på dendär bytte burken.

Har inte hittat några USB hubbar ifrån mac, det är det som suger lite.

Du är sugen på vad?

ChrisSnyder (oregistrerad)
Postat

Nästan alla usb hubbar funkar för mac. Det är mac som har uppfunnit USB och Firewire. Jag köpte en usbhubb på Onoff för 200 spänn som funkar kanon.

Postat
Det är mac som har uppfunnit USB och Firewire.

Nja, Apple uppfann Firewire (IEEE139), men inte USB. Däremot var Apple tidiga på att göra USB-portar standard på sina maskiner.

Postat

Problemet med dom nya små macarna är att det är svindyrt om du ska ha 1gb ram. Eftersom det bara sitter en minnesplats i den lilla lådan så kostar det nästan lika mycket som en bärbar till slut.

Postat

Det jobbiga är ju att Mac Mini har enbart EN minnesplats. Så vill du uppgradera minnet till mer än det ursprungliga 256 MB måste du plocka bort 256:an... :rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.