Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Nä ett litet hänglås fixar biffen. då täcker hemförsäkringen rubbet.

kolla upp det där

musikutrustning brukar klassas som stöldbegärligt å då gäller ofta inte försäkringar alls

isf bör du bilda bolag å ta en bolagsförsäkring

Annons
  • Svar 64
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Postat

Hm, det var några samtal till olika förs bolag innan vi flyttade in och bolaget vi redan hade svarade med att så länge man har låst uthuset så man kan bevisa att någon har brutits sig in så gäller försäkringen.

Då påpekade jag att det kommer att vara en studio och förtydligade det hela med att det kommer stå grejer för ett antal tusen. (pga tråden vill man ju helst inte specificiera =). Men fortfarande samma svar så...

Men ska faktiskt kolla det ytterligare en gång på måndag för att vara säker. Jag har ett bolag men är inte pigg på teckna ytterligare en försäkring bara för det. Man kan ju för sjutton köpa synthar för dom pengarna istället =)

Men tack för tipset och tankeställaren. Ni som verkar vara i tjuv-branschen är välkomna på en kopp kaffe så ska jag visa mumsbitarna =) Det verkar finnas en del proffs här på forumet som har rekat ordentligt märker jag =)

Tjoho

Trevlig helg, kyss en älg

Postat

Men tack för tipset och tankeställaren. Ni som verkar vara i tjuv-branschen är välkomna på en kopp kaffe så ska jag visa mumsbitarna =) Det verkar finnas en del proffs här på forumet som har rekat ordentligt märker jag =)

När är du inte hemma? 😱

Skojar bara, jag är ärligheten själv. Men jag kunde inte låta bli när du skrev att inte ens dina kompisar hittar dit! 😄

Och nu vet du hur enkelt det är!

Postat

Jo jag har alltid vetat hur enkelt det är.

Nu kommer det faktiskt en bil =)

• 9 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.