pirateKING Postat 20 augusti 2010 Postat 20 augusti 2010 (redigerat) Hejsan forumet! Jag har inte skrivit här på ett tag nu men behöver söka lite folk så vilket bättre ställe än studioforumet? Det är nämligen så att jag börjat spela in livegig. Jag spelar in både bild och ljud. 3st full-HD videokameror använder jag och ljudet spelar jag in genom dels stereo-out från mixerbordet och dels rumsmickar utplacerade i lokalen. Så om ni skulle vara intresserade är det bara att höra av sig! Genre spelar ingen roll. Jag länkare en tidigare spelning här nedan samt en freezeframe från videon. Ha det gött! http://exposureroom.com/members/pirateKING/c0046b1810584cdf87b43d8505e74ee8/lr Redigerat 7 oktober 2010 av pirateKING
Johnny Boi Postat 20 augusti 2010 Postat 20 augusti 2010 Kul grej! Klart man är intresserad som band, tyvärr har vi ingen spelning värd att filmas inbokad för tillfället... Dock har vi börjat planera lite för att sätta upp en egen spelning längre fram i höst, men då kanske det inte är aktuellt? Så här låter vi förresten
pirateKING Postat 21 augusti 2010 Trådstartare Postat 21 augusti 2010 (redigerat) Kul grej! Klart man är intresserad som band, tyvärr har vi ingen spelning värd att filmas inbokad för tillfället... Dock har vi börjat planera lite för att sätta upp en egen spelning längre fram i höst, men då kanske det inte är aktuellt? Så här låter vi förresten Tjena! Låter väldigt gött. Det är absolut aktuellt även i höst! Bara höra av er 🙂 Redigerat 21 augusti 2010 av pirateKING
Umemagnus Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 var verkar du mest? Ska ut på turné i slutet av sept. och tre veckor framåt... Är ute med en musik/dans föreställning... kan det vara något? runt Uppland/gävleborg/dalarna...
resolve Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Vart bor du, hur långt kan du åka, och hur mycket pröjs tar du?
pirateKING Postat 24 augusti 2010 Trådstartare Postat 24 augusti 2010 var verkar du mest? Ska ut på turné i slutet av sept. och tre veckor framåt... Är ute med en musik/dans föreställning... kan det vara något? runt Uppland/gävleborg/dalarna... Jag verkar i Stockholm och alla typer av framträdanden är aktuella även fast min okunskap i dans kanske kan ställa till det! Men jag gör alla typer av framträdanden. Just nu tar jag inte så mycket, mest resekostnad om det är utanför stockholm. Behöver göra några fler liveframträdanden nu inför hösten så just nu är det typ gratis! 🙂
pirateKING Postat 7 oktober 2010 Trådstartare Postat 7 oktober 2010 hejsan igen! Jag bumpar denna tråden då jag fortfarande söker efter band som vill spela in sitt livegig! 🙂
harju (oregistrerad) Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 Ey, grymt bra initiativ! Ska kolla upp mina nätverk och hör sen av mig.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.