Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

ja dom kan ju allt försöka som Maud Olofsson sade: "kommer det några utländska byråkrater och bråkar i mitt kök så ska dom få känna kaveln i stjärten. Eller på, menar jag."

Postat
ja dom kan ju allt försöka som Maud Olofsson sade: "kommer det några utländska byråkrater och bråkar i mitt kök så ska dom få känna kaveln i stjärten. Eller på, menar jag."

Hahahaha jo jag läste det. Bra inställning 😳

Postat

Göran Perssons kommentar... Fan det feta kräket lismar åt eu hela tiden. 😳

Postat

roligt med lite humor...?

Postat

hehe.

”Med ett sådant inhemskt konkurrenshandikapp omöjliggörs all produktutveckling och den artificiella prissättningen blir ett poänglöst inflationsjippo”.

dubbel-hehe.

(psst. det är ett skämt)

Postat

Öhm??

Jag hoppas att alla i den här tråden fattar att Söndagsnissestrix är en skämttidning?

Det är väl ingen som gått på det, eller? 😆

Postat

utan att ha läst artikeln:

JA

😄

jag gillar semlor, men dom kommer ju fram 3 timmar efter Jul 😆

kan vi få våra semlor runt Påsk TACK

Postat
Hetvägg är ett annat uttryck med anor.... :rolleyes:

"Hetvägg" är väl en semla i som man mosat ner i en tallrik varm mjölk?

Postat

haha..

"Göran Persson (s): Visst är jag förtjust i semlor. Men nu ingår vi svenskar i ett större sammanhang och måste anpassa oss efter dom förhållanden som råder. Samtidigt är absolut ingenting bestämt på det här området. Vi fortsätter vår fasta politik genom att föra en avvaktande dialog."

Klockrent!

Postat
Öhm??

Jag hoppas att alla i den här tråden fattar att Söndagsnissestrix är en skämttidning?

Det är väl ingen som gått på det, eller? 😮

Har jag gjort bort mig nu? 😳

Efter att de övervägde sluta med svenska nationalsången på skolavslutning för invandrarbarnens skull, kan man f-n tro på vad som helst. 😱

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.