Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

HAHA. Vill bara låta meddela att vid installationen av McAfee häromdagen så skojade det till sig ordentligt. I slutfasen av installationen så skulle man starta om datorn och sedan skulle registreringen gå iväg vi Internet. Problemet är "bara" att när datorn startas om så upphör ju kontakten med Internet ett tag och man måste då istället ansluta förbindelsen igen o.s.v. Men då varnade McAfee för att förnindelsen var bruten och så kom det upp små käcka meddelanden om att installationen inte kunde sluföras därför. Tänkte inte mer på det, utan anslöt till Internet och försökte slutföra installationen. I hel***e att det gick. Då kom det upp ett par nya meddelanden om att Internetanslutningen har AV OKÄND (!) anledning brutits och att installationen därför hade misslyckats. Vilket den hade gjort också när jag kontrollerade... Provade att göra det både en andra och en tredje gång... och den tredje gången lyckades det och det var också den gången som jag skrev in uppgifterna så snabbt att jag riskerade att skriva fel, blundade och tryckte iväg det.

"Internetanslutningen har av okänd anledning brutits" - e dom goa i hövvet eller??

😆😄

Annons
Postat

Skit i mcafee, om du läste tidningarna lyckades de crasha runt 150 000 datorer me nån uppdatering för nån månad sen så avinstalera det, och kirra avast! gratis och bättre oavsett!

Postat

Skit i mcafee, om du läste tidningarna lyckades de crasha runt 150 000 datorer me nån uppdatering för nån månad sen så avinstalera det, och kirra avast! gratis och bättre oavsett!

Helt vete!

Har inte läst ett dugg.

Det är därför som det blivit strul!

Det är ju just strul med den här dj**la uppdateringen.

Supporten jobbar häcken av sig, men problemet är dessutom att

nu finns ingen SVENSK teknisk support längre. Bara om man har

fakturafrågor svarar de...

Lovar att sluta med McAfee också om strulet med denna

fortsätter i höst (det gick ju så bra förra året...).

Då har jag börjat med och lagt ned Dr Solomon, Norton

och nu McAfee i tur och ordning.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.