hrastovic (oregistrerad) Postat 20 januari 2005 Postat 20 januari 2005 (redigerat) Hej allihop! Gå in på http://www.soundclick.com/bands/1/guitarsrulemusic.htm om ni vill höra lite skön gitarrbaserad hårdrock, är öppen för kommentarer! ROCK ON!!! Redigerat 20 januari 2005 av hrastovic
soda_jam Postat 21 januari 2005 Postat 21 januari 2005 Jag lyssnade på några av dina låtar... Måste säja gött gitarrljud. Passar mej som gammal hårdrockare man är! Vad använder du för grejjer? Å du är ju skitbra på gitarr måste jag säja 😆 (Jag utgick ifrån att du var gitarrist! Det kanske är fel?!) Kan inte säja något direkt om pruduktionen för mina högtalare på jobbet låter skit (följde med pc'n på köpet).
hrastovic (oregistrerad) Postat 21 januari 2005 Postat 21 januari 2005 Soda jam - Man tackar 😆 japp ja e gitarrist, resten e programmerat i sonar 4, använder en line6 guitarport o spela in guran med o sen lite vst instrument typ korg legacy collection o battery m.m.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.