the610 Postat 20 januari 2005 Postat 20 januari 2005 (redigerat) ja, samma personer som på förra låten. blev inspelad och tillverkad för en typ två veckor sen och jag har precis börjat med mixen, alltså inte färdigt alls, sången måste läggas om på ett gäng ställen för det låter förjävligt, haha, men annars? sell my mouthsell my mouth EDIT: fanskapet till mig själv glömde länken... Redigerat 20 januari 2005 av the610
joachime Postat 21 januari 2005 Postat 21 januari 2005 ForbiddenYou don't have permission to access /sellmymouth.wma on this server. Det är vad som händer när jag klickar länken.
joachime Postat 23 januari 2005 Postat 23 januari 2005 Nu har jag lyssnat mycket kort och fastnade för partiet med sånge genom stärkare (panorerat till höger) unisont med gitarr (panorerat till vänster). Annars är låten ganska splittrad.
the610 Postat 23 januari 2005 Trådstartare Postat 23 januari 2005 haha, spittrad ja, det är väl vårat kännetecken typ, att förstöra annars ganska bra låtar, haha.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.