Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej! Jag har haft detta keyboard (se bif bild) till en XP-dator och det har fungerat bra. Nu har det gått några år och jag tänkte flytta över det till en bärbar dator (Windows 7/64-bit). Dock så verkar det helt omöjligt att hitta tillverkaren eller vad tangentbordet heter. Var inne på JAM som har direktimporterat det. Dom hade inga tips. Jag bifogar bild ifall det är någon som känner igen det och som kan ge mig nåt tips på hur jag kan få det att fungera med min nya dator.

Mvh / Jimmy

post-16054-023541300 1281192700_thumb.jpg

Annons
Postat

Märkligt..

Jag skulle gissa att det är en sådan här och i så fall ska det inte behövas några speciella drivisar.

"The I2 GarageKey 37 is class compliant, which means you don't have to worry about downloading, installing or configuring drivers. Instead, you just plug it into your Mac or PC and it works! Compatible with Windows XP, Vista and Windows 7, both 32 bit and 64 bit, along with all versions of OS X!"

K

Postat

Ja, det stämmer nog. Jag tycker det är konstigt att Windows inte installerar det automatiskt. Det kanske är en gammal version? Jag ska maila tillverkaren och fråga.

Mvh / Jimmy

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.