BobbyBenjaminz Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Man får nog inget grym ljudkort för under 1.200 kr men för nybörjare och dem som vill ha ett enkelt ljudkort för musikskapning finns det ju några stycken man kan välja på. Tyck till med dina erfarenheter av dessa ljudkort och vilket som du tycker är mest värt pengarna. Här är några; (kom gärna med förslag på andra..) E-MU 0202 USB 2.0 (USB), 1090 kr M-Audio Fast Track USB (USB), 995 kr M-Audio Fast Track MKII (USB), 1110 kr Alesis IO2 (USB), 1195 kr CME Matrix K (USB), 795 kr Lexicon Alpha (USB), 980 kr ESI DuaFire (FireWire), 995 kr Yamaha Audiogram 3 (USB), 1095 kr
android Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Steinberg CI1 (USB) 1225:- Under 1200kr sa han ju, Claes. 😛
berra_- Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Under 1200kr sa han ju, Claes. 😛 😆 tur att claes brukar ange listpriser som brukar ligga något över vad man får ge för dom i affären så har han tur klara han sig 😛😆
Claes Holmerup Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 😆 tur att claes brukar ange listpriser som brukar ligga något över vad man får ge för dom i affären så har han tur klara han sig 😛😆 Exaktamente! 😆
keyoghettson (oregistrerad) Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 M-Audio Fast Track MKII är ett litet enkelt USB-ljudkort. M-Audio Fast Track har 48v phantom power så du kan använda kondensatormikrofoner. M-Audio Fast Track kommer med Pro Tools Essential. Ett bra ljudkort för att spela in gitarr och sång om man är nybörjare. Jag har tänkt att köpa ett dyrare ljudkort. Därför säljer jag nu mitt M-Audio Fast Track för 750 kr. Jag har inte använt ljudkortet så mycket och det är flera månaders garanti kvar. mobil: 0704010173 email: keyo.ghettson@gmail.com
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.