Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Man får nog inget grym ljudkort för under 1.200 kr men för nybörjare och dem som vill ha ett enkelt ljudkort för musikskapning finns det ju några stycken man kan välja på. Tyck till med dina erfarenheter av dessa ljudkort och vilket som du tycker är mest värt pengarna.

Här är några; (kom gärna med förslag på andra..)

E-MU 0202 USB 2.0 (USB), 1090 kr

M-Audio Fast Track USB (USB), 995 kr

M-Audio Fast Track MKII (USB), 1110 kr

Alesis IO2 (USB), 1195 kr

CME Matrix K (USB), 795 kr

Lexicon Alpha (USB), 980 kr

ESI DuaFire (FireWire), 995 kr

Yamaha Audiogram 3 (USB), 1095 kr

Annons
Postat

Under 1200kr sa han ju, Claes.

😛

😆 tur att claes brukar ange listpriser som brukar ligga något över vad man får ge för dom i affären så har han tur klara han sig 😛😆

keyoghettson (oregistrerad)
Postat

M-Audio Fast Track MKII är ett litet enkelt USB-ljudkort. M-Audio Fast Track har 48v phantom power så du kan använda kondensatormikrofoner. M-Audio Fast Track kommer med Pro Tools Essential. Ett bra ljudkort för att spela in gitarr och sång om man är nybörjare. Jag har tänkt att köpa ett dyrare ljudkort. Därför säljer jag nu mitt M-Audio Fast Track för 750 kr. Jag har inte använt ljudkortet så mycket och det är flera månaders garanti kvar.

mobil: 0704010173

email: keyo.ghettson@gmail.com

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.