hegobald Postat 6 augusti 2010 Postat 6 augusti 2010 Hej! Eftersom jag är en flitig netbookanvändare så har jag valt att köra ett OS som heter Jolicloud. Många program till jolocloud körs i molnet och till min förvåning hittade jag en kul applikation för att spela in, mixa och mastra med. Ta gärna en till på http://aviary.com/tools/audio-editor helt gratis och funkar bra. här en liten film som visar hur det funkar Funkar i Windows, OS X och förstås i Linux Jolicloud. 🙂
hegobald Postat 24 augusti 2010 Trådstartare Postat 24 augusti 2010 Intressant är att nu kan man verklig spela in in också till en molnapplikation. 🙂
eggplant Postat 26 augusti 2010 Postat 26 augusti 2010 Segt men det beror nog på att det INTE verkar vara en sk. molnapplikation. Bara en applikation som kommer farande över nätet sen gör du all bearbetning lokalt. det enda som verkar vara molnartat är binären, bibliotek och spara/hämta.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.