SadamJR Postat 5 augusti 2010 Trådstartare Postat 5 augusti 2010 Skära sig i handlederna är tråkigt. Det finns dom som gillar att skära sig.
slejnard Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Svarar på Vilken är den tråkigaste sysselsättningen? Är själv inne på bärplockning. Särskilt lingon. Har fått för mig att du är ganska gammal?? Drar till med svaret: din mamma! 🥰 Nope skämt å sido...så är takslipning det tråkigaste!
debatt Postat 6 augusti 2010 Postat 6 augusti 2010 Det finns dom som gillar att skära sig. Ja, det är just det som är tråkigt.
Vallhagen Postat 6 augusti 2010 Postat 6 augusti 2010 Mitt förslag blir dumtittande på tv. Direkt ångestframkallande tråkigt.
D Vibe Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Mitt förslag blir dumtittande på tv. Direkt ångestframkallande tråkigt. Japp.. och duminternetsurfande sent på natten när man egentligen bara vill gå och lägga sig men kan inte slita sig från sitt läsande och kollande på jävla massa ointressanta forumtexter och filmklipp m.m.. Väldigt ångestframkallande.
FentonSpadrig Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Hm. Det här med att vara på jobbet ibland. Det är sådär.
k9 (oregistrerad) Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 att inte ha något att göra är en dålig och tråkig sysselsättning med, tycker jag. Fast att kolla vart mitt navelludd kryper om nätterna är ju nästan lika tråkigt det med iofs.
debatt Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Det tråkigaste som finns måste vara ARBETE. Om man gör det för något man inte älskar.
Jerry P Postat 31 augusti 2010 Postat 31 augusti 2010 Jag måste svara: städning. Ett nödvändigt ont...
k9 (oregistrerad) Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Jag måste svara: städning. Ett nödvändigt ont... Japp! Ibland gör det onödigt ont med. Skulle damsuga nyss och hade ner ett glas som hamnat på en mylla. Hörde att det ramlade och vände mig om för att se vad det var som ramlade.. ställde mig på det... kanske inte vore så dumt att använda RUT ibland haha! Fast det tråkigaste är nog att byta strängar när man är riktigt spel sugen....
debatt Postat 2 september 2010 Postat 2 september 2010 Ta farväl av någon man älskar tycker jag är en tråkig syssla.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.