red_house_painter Postat 3 augusti 2010 Dela Postat 3 augusti 2010 lite intresserad av att sitta lite i höstmörkret med att bygga lite. vill minnas att det för några år sedan kom en 1176 smäll där kanske tom någon härifrån byggde 1176 kloner åt folket! vill också minnas att de var väldigt bra. finns det någon sida där man kan skaffa sig sig några kit? Är också lite sugen på en pultec style EQ. Finns det annars några andra lite spännande företag som bygger koner? har för mig det fanns någon i rumänien eller om det var baltikum som gjorde ett flertal olika intressanta byggen Någon som minns? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 augusti 2010 Dela Postat 3 augusti 2010 A long time ago, in a galaxy far far away kanske? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 3 augusti 2010 Dela Postat 3 augusti 2010 Här hittar du ritningar för 1176 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crillemannen Postat 3 augusti 2010 Dela Postat 3 augusti 2010 Är det någon på forumet som skulle kunna bygga en SSL buscompressor clon?? Skulle vara intresserad av en sådan 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 3 augusti 2010 Dela Postat 3 augusti 2010 Ja dom giraff-gänget var jag inne och kikade på för ett tag sedan, men sen kom jag på att om jag vill ha ett visst sound från en pryl så får jag faktiskt köpa den, blev dyrt! Önskar jag kunde nörda med lödkolv å skit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.